陳苡臻Jessica近況脹爆又殘(有圖) 網民嚇親:以為係杜如風

流行娛樂

廣告

陳苡臻Jessica(Ca姐)憑YouTube頻道「試當真」而被封為女神,自去年4 月被爆同「試當真」創辦人游學修拍拖後,立即轟動整個網絡界及娛圈,變成負評王。蜜運中的Ca姐被發現狀況奇差,更被指走樣,女神光環風光不再。

陳苡臻Ca姐升呢游學修女友後狀態不復當年

陳苡臻Ca姐在試當真新片「試玩毛《今際之國的有J》紅心J 單人牢房 Game 2」中,與岑珈其、鍾雪、吳肇軒等玩game,模仿《 今際之國的有梄》內的「單人牢房」遊戲。穿上黑西裝的Ca姐的狀態與顏值癲峰時的她明顯相距甚遠,尖臉變圓臉,脹爆樣嚇親網民!

陳苡臻 Ca姐陳苡臻去年忽然賣性感,被指禾稈冚珍珠。
Ca姐陳苡臻去年忽然賣性感,被指禾稈冚珍珠。(圖片來源:FB@陳苡臻Ca姐)

Ca姐脹爆成網上熱話

網民對陳苡臻Ca姐的脹爆引起激烈討論,「脹咗好多」、「食咗咩藥咁脹?」、「游學修喺NFT賺幾千萬,條女咪食好住好,肥到走樣囉」、「嘩,以為依家嘅杜如風」、「眼肚又大又肥成咁搞乜?」、「肥咗上圍又無加碼?」、「連個鼻都變大咗,咁似人陀仔走樣」、「嘩,睇片現真章,平時啲執得好辛苦下」、「27歲就劣化」、「喺北角撞到佢,塊面成塊光酥餅咁」。

陳苡臻 驚現雙下巴
驚現雙下巴(圖片來源:試當真影片截圖)
陳苡臻 多角度睇都係好脹爆!
多角度睇都係好脹爆!(圖片來源:試當真影片截圖)
陳苡臻 同岑珈其玩game
同岑珈其玩game(圖片來源:試當真影片截圖)
陳苡臻 成塊臉圓碌碌!
成塊臉圓碌碌!(圖片來源:試當真影片截圖)
陳苡臻 已經打左燈變細塊臉,可惜卻現黑眼圈
已經打左燈變細塊臉,可惜卻現黑眼圈(圖片來源:試當真影片截圖)
陳苡臻 片中現真面目,塊臉又圓又方!
片中現真面目,塊臉又圓又方!(圖片來源:試當真影片截圖)

自己的相自己執 真人與相片不符

「因為染咗髮出咗事?」、「前男友原來甩難」、「其實鄰家女孩先襯佢,不過負評令佢都返唔返去以前啦」、「以前扮純兔,原來係咁嘅,相由心生」、「MK妹係易殘啲」、「佢唔扮鬼妹染呢個髮色,可能無咁顯老顯殘」、「都係睇番kayan9896人地高級好多」、「係咪諗住搵到游學修埋單,就hea左?」、「老闆娘睇住盤數同條佬咪得囉,顧唔切個樣」。

陳苡臻 再睇睇佢自己貼的相,明顯經過大執相!
再睇睇佢自己貼的相,明顯經過大執相!(圖片來源:FB@陳苡臻Ca姐)
陳苡臻 自己貼的相變回小顏!
自己貼的相變回小顏!(圖片來源:試當真影片截圖)
陳苡臻 Ca姐之前開直播現鬚根!
Ca姐之前開直播被批現鬚根!不過佢就解釋係陰影問題(圖片來源:IG@陳苡臻)

陳苡臻Jessica直播疑驚現鬚根?

Jessica(ca姐)最近於社交平台直播分享生活近況和粉絲互動,ca姐剛開始直播的時候開著可愛的濾鏡,令不少網民大讚ca姐靚女。其後ca姐疑似不滿濾鏡美顏太重,因此關閉濾鏡。頓時皮膚暗沉,虎紋和黑眼圈十分明顯。網民仲指ca姐疑似有鬍鬚,紛紛留言表示「有鬍嘅你」…詳情請看;陳苡臻Ca姐在試當真新片「試玩毛《今際之國的有J》紅心J 單人牢房 Game 2」中。穿上黑西裝的Ca姐的外貌明顯由尖臉變圓臉,脹爆樣嚇親網民…詳情請看

陳苡臻Ca姐的感情生活近況是?

Ca姐 陳苡臻自升呢「修女」後,人氣反跌,疑似為游學修飛甩…詳情請看

圖片來源:試當真影片截圖、FB@陳苡臻