陳自瑤生日船P大晒索爆Bikini 好友黃翠如一件頭自曝其短!

流行娛樂

廣告

已經41歲的陳自瑤(Yoyo)近日孖好姊妹黃翠如同連詩雅一同開船P出海玩,仲大方上載兩張船P照。當中最有睇頭緊係Yoyo換上Bikini後大曬身材,唔少Fans就話Yoyo Keep得好好,身材都有返咁上下睇頭,相反黃翠如一件頭就唔夠誠意啦!

陳自瑤 41歲的陳自瑤在社交網公開了兩張生日船P照。
41歲的陳自瑤在社交網公開了兩張生日船P照。(圖片來源:IG@chenchiyiu)
陳自瑤 兩張相都係大側身,真係冇乜睇頭喎!
兩張相都係大側身,真係冇乜睇頭喎!(圖片來源:IG@chenchiyiu)

陳自瑤表現風騷

陳自瑤未受與老公王浩信離婚傳聞影響,上月底踏入41歲的她繼續快樂人生,更孖兩位好姊妹黃翠如、連詩雅出海慶生。事隔多天,陳自瑤在交網上載當日在船上拍攝的泳衣照,身穿粉藍色比堅尼外搭一件白色恤衫,陳自瑤表現得好風騷,跌膊騷香肩,雖然被指唔夠睇頭,但卻充分展現出其Fit到漏身材及白滑肌膚。

陳自瑤 黃翠如把當日的片段製成短片。
黃翠如把當日的片段製成短片。(圖片來源:IG@wongtsuiyu)
陳自瑤 另一個角度,三位閨密忙住自拍。
另一個角度,三位閨密忙住自拍。(圖片來源:IG@wongtsuiyu)

陳自瑤完全唔似41歲

當大家都覺得陳自瑤收收埋埋,黃翠如亦在社交網晒出當日出海的片段,仲公開陳自瑤的水著正面,性感程度爆燈,已經成為人妻人母、有個10歲女的陳自瑤,完全不似41歲,無添加的她絕對是得天獨厚。

陳自瑤 陳自瑤三點式正面曝光。
陳自瑤三點式正面曝光。(圖片來源:IG@wongtsuiyu)
陳自瑤 加埋一雙美腿,真係無敵。
加埋一雙美腿,真係無敵。(圖片來源:IG@wongtsuiyu)

黃翠如包到上頸

反觀與陳自瑤同年的黃翠如,下個月即將踏入41歲的她,未生過都顯然唔夠陳自瑤保養得好,當日她以桃紅色一件頭泳衣遊船河,大圓領差點包到上頸,仲要外加長袖防曬衣,保守到呢!出道時清清秀秀的黃翠如,近年更被指外貌有變,點睇都好似好唔自然。

陳自瑤 黃翠如身穿一件頭泳衣。
黃翠如身穿一件頭泳衣。(圖片來源:IG@wongtsuiyu)
陳自瑤 個樣點睇都好似怪怪地。
黃翠如呢個樣點睇都好似怪怪地。(圖片來源:IG@wongtsuiyu)

黃翠如外遊後又唔同晒

黃翠如早前撇低老公蕭正楠到馬來西亞,日前就在IG上分享在馬來西亞探朋友的近照,結果又被讚「靚咗」似鬼妹仔,仲被網民翻查舊相做對照添!

陳自瑤 黃翠如 又真係有啲異國風情啵!
又真係有啲異國風情啵!(圖片來源:IG@wongtsuiyu)

黃翠如驚變「鬼妹仔」

到訪馬來西亞工作兼旅遊的黃翠如曾拜訪當地老友吳天瑜,更趁住好天氣齊齊下水曬泳衣輕露香肩!不過就有網民表示,翠如近排又「靚咗」,更滲出陣陣外國人味道爭啲認唔到,當中連詩雅、陳瀅留言讚她超靚,陳敏之更指她「有啲似鬼妹仔」,不過有部分網民就留言指妝容或拍照濾鏡影響,所以才會引起誤會,連帶翠如的舊相亦被翻查。

陳自瑤 黃翠如
(圖片來源:IG@wongtsuiyu)
陳自瑤 黃翠如
(圖片來源:IG@wongtsuiyu)

點擊睇睇翠如舊相:

陳自瑤 99 年只得 17 歲仲係學生妹的黃翠如,拍攝《鏗鏘集》節目,仲係面圓圓!
99 年只得 17 歲仲係學生妹的黃翠如,拍攝《鏗鏘集》節目,仲係面圓圓!(圖片來源:新傳媒資料庫)
陳自瑤 2 年由有線轉投無綫旗下開始受重用,黃翠如同洪永城拍檔做旅 遊節目,當時向來纖瘦的翠如仍然有啲包包面。
由有線轉投無綫旗下開始受重用,黃翠如同洪永城拍檔做旅遊節目,當時向來纖瘦的翠如仍然有啲包包面。(圖片來源:新傳媒資料庫)
陳自瑤 黃翠如 在無綫劇接劇, 15 年輪廓開始鮮明, 女神路正式開始,被網民封為翠如BB 。但畢竟年過三十,眼肚眼紋明顯。
在無綫劇接劇, 15 年輪廓開始鮮明, 女神路正式開始,被網民封為翠如BB 。但畢竟年過三十,眼肚眼紋明顯。(圖片來源:新傳媒資料庫)
陳自瑤 黃翠如 翠如近期便重手執靚,連鼻樑亦升高,網民指翠如驚變楊恰的木偶鼻!
拍《使徒行者3》期間翠如被指重手執靚,連鼻樑亦升高,網民指翠如驚變楊恰的木偶鼻!(圖片來源:新傳媒資料庫)
陳自瑤 《使徒行者3》三哥講解劇集時間設置 直指黃翠如整過容
三哥苗僑偉在宣傳《使徒行者3》時當講到與梅姐黃翠如的師徒情,他直指黃翠如「事隔幾年人大咗、成熟咗,(個角色)去咗幾年外國,整埋容返嚟」!(圖片來源:TVB YouTube截圖)

黃翠如完成隔離出關家 7字反擊「透光鼻」指控

其實翠如個樣不止一次受到質疑,早前她在隔離期間自拍,抬起頭讓陽光曬在臉上,口郁郁扮「吃陽光」,有網民留言指「鼻樑透光」、「透光鼻」,黃翠如即大反擊:「我的鼻非常真的。」黃翠如大馬之行,是到當地出席活動,完成隔離出關後與閨密吳天瑜同場出活動,並留在當地與閨密好好敍舊﹗

陳自瑤 黃翠如 黃翠如隔離期間不忘隔窗曬陽光﹗
黃翠如隔離期間不忘隔窗曬陽光﹗(圖片來源:IG@wongtsuiyu)
陳自瑤 黃翠如 片中她表演「食陽光」,一臉享受,不過卻有網民指驚現透光鼻﹗
片中她表演「食陽光」,一臉享受,不過卻有網民指驚現透光鼻﹗(圖片來源:IG@wongtsuiyu)
陳自瑤 黃翠如 黃翠如自拍自娛﹗
靚咗嘅黃翠如唔介意素顏示人﹗(圖片來源:IG@wongtsuiyu)
陳自瑤 黃翠如 黃翠如呢次去大馬出席活動,同場還有其閨密、大馬視后吳天瑜,寓工作於敍舊﹗
黃翠如早前去大馬出席活動,同場還有其閨密、大馬視后吳天瑜,寓工作於敍舊﹗(圖片來源:IG@wongtsuiyu)

黃翠如悍衛其「虎鼻」 強調冇後天加工

其實現年40歲的黃翠如,經常被指「愈大愈靚女」,早前黃翠如在IG貼出16歲時穿著格仔衫與現在的她做對比,即時引起網民熱烈討論,有人留言大讚她冇變過,不過,有讚當然亦有彈,也有人留言質疑翠如個鼻高咗靚晒﹗

陳自瑤 黃翠如 翠如不忙買榴槤!唐詩詠立即留言示意羨慕!
翠如不忙買榴槤!唐詩詠立即留言示意羨慕!(圖片來源:IG@wongtsuiyu)

撰文:東方新地圖片來源:IG@chenchiyiu、IG@wongtsuiyu資料或影片來源:原文刊於東方新地