陳積榮 完成首次化療出院!自勉:一定可以捱得過!

流行娛樂

廣告

前TVB藝員陳積榮(Jeff)早前向公眾透露患上第四期肺癌,陳積榮更因醫藥費而花光積蓄,Jeff嘅好友孫慧雪就係個人社交媒體發文,為積蓄見底的陳積榮籌款。

撰文:Andy|圖片: 陳積榮 Facebook 截圖|編輯:海月

陳積榮完成首次化療出院 向大家報平安

現年37歲陳積榮(Jeff)舊年8月確診第四期肺癌,面對呢個噩耗Jeff依然十分積極對抗癌病。天不遂人願,今年年初佢嘅癌細胞擴散,肺部腫瘤亦擴大,身體狀况轉差。最慘嘅係,陳積榮更因積蓄近用盡,無奈要拍片籌醫藥費。好在唔少藝人朋友都出來支持Jeff,包括孫慧雪、馬浚偉、鄧永健和駱振偉等,不過舊公司TVB似乎就仲未有任何援手。

陳積榮完成化療出院 向大家報平安
現年37歲陳積榮(Jeff)舊年8月確診第四期肺癌,面對呢個噩耗Jeff依然十分積極對抗癌病。
陳積榮完成化療出院 向大家報平安
陳積榮更因醫藥費而花光積蓄

早前再度入院的陳積榮,進行首次化療, 留院接近兩星期,前晚終於出院。

陳積榮完成化療出院 向大家報平安
唔少藝人朋友都出來支持Jeff,包括孫慧雪、馬浚偉、鄧永健和駱振偉等

陳積榮在社交平台向大家報平安:

「留院接近兩個星期, 昨天晚上終於可以出院,總算完成第一次化療,明白到人係可以好脆弱,但同時堅持,意志,忍耐,一定可以捱得過。」

陳積榮完成化療出院 向大家報平安
總算完成第一次化療,明白到人係可以好脆弱

經歷做2個星期個化療之後,佢亦有感而發:

「呢10幾日食唔到,瞓唔好,排便都有問題,成個肚,手腳都脹晒,呢兩日面都開始腫,但係點都好,尋晚響屋企終於可以瞓返覺好,我見到全屋企五個人一齊合力去照顧我一個,真係萬般滋味在心頭,真係好感恩,好感恩,我有一班咁可愛嘅屋企人,呢段時間知道好多朋友都好關心我 ,希望大家可以體諒我確實冇精神逐一 回覆。」

陳積榮完成化療出院 向大家報平安
全屋企五個人一齊合力去照顧我一個,真係萬般滋味在心頭,真係好感恩,好感恩,我有一班咁可愛嘅屋企人