陳瀅巴黎時裝周再炒車 變身「進撃的希臘巨人」

流行娛樂

廣告

《美麗戰場》女一陳瀅(Jeannie)日前缺席《美麗戰場》記者會,原來去咗法國出席巴黎時裝周。陳瀅日日名模上身,換上唔同的名牌時裝穿梭會場。不過有幾套就被網民批少晒車,將佢的缺點曝露晒,搞到要出動透視裝搭救?!
陳瀅 經過修飾才公開的靚相,睇吓陳瀅幾瘦幾省鏡。
經過修飾才公開的靚相,睇吓陳瀅幾瘦幾省鏡。(圖片來源:IG@missjni)

陳瀅化身名模現巴黎

陳瀅趁香港公布外遊返港0+3政策,即飛去法國巴黎參加一年一度的巴黎時裝周,要應付每日出席大小的時裝活動,陳瀅做足準備,帶了大量名牌服飾,好似行時裝騷咁,日日都把自己打扮成彩雀一樣,過足名模癮。

陳瀅 陳瀅在場館外企定定任影。
陳瀅在場館外企定定任影。(圖片來源:IG@missjni)
陳瀅 陳瀅引來一大班攝影師及龍友。
陳瀅引來一大班攝影師及龍友。(圖片來源:IG@missjni)

透視裝成為街頭焦點

在陳瀅的社交網上可看到,她換了多套服飾在街頭拍照,當中一襲透視裝更成為焦點,黑色Bra Top、透明背心外配黑色皮褸,的確令人眼前一亮,在現場更被一班外國攝影師及龍友圍住影,陳瀅一臉享受,擺盡Pose任影唔嬲。入到場館後,陳瀅更加大方,把皮褸脫去後,透視裝大顯身材,由她自己上載的靚相經過美圖處理,當堂修晒身,不過有些視頻就遮掩不了陳瀅的Baby Fat,腰部線條亦比較粗。

陳瀅 陳瀅脫去皮褸,幾咁有自信。
陳瀅脫去皮褸,幾咁有自信。(圖片來源:IG@missjni)
陳瀅 陳瀅去完活動再去巴黎鐵塔下留倩影。
陳瀅去完活動再去巴黎鐵塔下留倩影。(圖片來源:IG@missjni)

金色時裝最炒車:

陳瀅 另一套金色時裝,將陳瀅豐滿身材表露無遺。
另一套金色時裝,將陳瀅豐滿身形表露無遺。(圖片來源:IG@missjni)
陳瀅 呢套令陳瀅顯得更大隻。
呢套令陳瀅顯得更大隻。(圖片來源:IG@missjni)

女一缺席被方力申寸

陳瀅在巴黎快活過神仙,就連自己做女一的新劇《美麗戰場》宣傳活動都缺席,更被男角之一的方力申當眾寸,被問到陳瀅身處巴黎時裝周小方力申接受傳媒訪問時笑說:「乜原來女主角都可以走得㗎?早知我都飛啦,我想去美國或日本,因為想去睇NBA季前賽。」陳瀅係方力申緋聞女友之一,寸佢都係耍花槍啫!

陳瀅 日前《美麗戰場》宣傳活動,只有女一陳瀅缺席,身在巴黎的她只拍片為劇宣傳。
日前《美麗戰場》宣傳活動,只有女一陳瀅缺席,身在巴黎的她只拍片為劇宣傳。(圖片來源:IG@alexfongliksun)

撰文:東方新地圖片來源:IG@missjni、IG@alexfongliksun資料或影片來源:原文刊於東方新地