陳奕迅演唱會內部認購收費高?! 網民卻步:如果又取消,蝕埋手續費!

流行娛樂

廣告

陳奕迅年尾舉行跨年演唱會消息一出,引起網上激烈討論,有人指陳奕迅相隔9年再開騷一定要去撲飛,亦有不少忠粉指對他好失望絕不捧場!雖然官方未正式公布開騷詳情,但內部認購原來已經靜靜進行,有消息指大家被手續費破紀錄之高而卻步,唔敢落單,憂心疫情影響煞停個騷,手續費都蝕埋。
陳奕迅
(圖片來源:陳奕迅演唱會海報)

陳奕迅做林家謙嘉賓試水溫?﹗

陳奕迅去年發生「新疆棉風波」後一直極為低調,未有返內地搵人仔亦未有在港公開露面。早前驚現林家謙演唱會上做嘉賓,隨即有指是為未來工作計劃試水溫!言猶在耳,日前有報道指陳奕迅將於12月在紅館舉行跨年演唱會,一共18場!

陳奕迅 陳奕迅上月任林家謙演唱會第二場嘉賓。
陳奕迅上月任林家謙演唱會第二場嘉賓。(圖片來源:YouTube@the show must go on影片截圖)
陳奕迅 陳奕迅拖住初次踏上紅館開騷的林家謙。
陳奕迅拖住初次踏上紅館開騷的林家謙。(圖片來源:YouTube@the show must go on影片截圖)

陳奕迅為樂迷著想 取消信用卡優先 內部認購照舊

有報道指陳奕迅演唱會票價跟2019年聖誕誇年演唱會票價一樣,分別為$980、$680 及$480, 當年的演唱會因社會運動而取消,故陳奕迅對上一次開騷已是九年前的事!報道又指有關方面為了讓觀眾能買到飛,決定取消信用卡優先訂票,門票將於下月公開發售!以上所有消息,一直未經官方公布,之不過內部認購已低調進行,而且手續費高達$150一張飛,即無論訂$980還是$680都要每張付$150手續費,並要先支付全數!據相關人士指內部認購手續費約$20至$50元,林家謙演唱會每張$50元手續費,陳奕迅門票手續費之高令大家為之咋舌,所以大家還在十五十六未敢落訂,甚至因而打消訂飛念頭!

陳奕迅 陳奕迅對上一次演唱會,2013年的《EASON
陳奕迅對上一次演唱會,2013年的《EASON’s Life》巡唱後,相隔9年再於紅館開騷。(圖片來源:新傳媒圖片庫)
陳奕迅 2013年陳奕迅演唱會
2013年陳奕迅演唱會(圖片來源:新傳媒圖片庫)

陳奕迅開騷 網民畀貼士:千祈唔好買尾場

陳奕迅開騷消息引起很大騷動,支持與反對的網民在網上互罵,有網民留言:「身體最誠實,到時演唱會爆唔爆就知大家企咩立場!」、「唔好呢頭話反,轉頭走去撲飛呀!」、「反對嗰批人千祈唔好買飛,等我唔使撲得咁辛苦,留番有需要嘅人。」等,不過亦有不少網民指過去陳奕迅出名唔留力,故擔心他唱足18場是否能應付到,是否都能保住靚聲?「睇Eason一定要買頭幾場,佢次次唱到一半就開始爛聲,賴呢賴路。」、「師兄,買尾場就知你唔熟行情。」、「仲記得陳生去叱咤又甩咀又唱唔到,祝大家好運啦」等。

陳奕迅 陳奕迅期間曾於2018中環海濱免費慈善演唱會,雖然冇公開售票,但全程喺網上直播,等所有樂迷都有得欣賞!
陳奕迅期間曾於2018中環海濱免費慈善演唱會,雖然冇公開售票,但全程喺網上直播,等所有樂迷都有得欣賞!(圖片來源:新傳媒圖片庫)
陳奕迅 7月時陳奕迅露半面多謝大家的生日祝福﹗
7月時陳奕迅露半面多謝大家的生日祝福﹗(圖片來源:IG@mreasonchan)

圖片來源:新傳媒圖片庫