陳嘉倩考車成功!IG大晒揸車相 引微辣霍哥留言被激讚細心

流行娛樂

廣告

陳嘉倩樣子清純甜美,兼形象專業討好,仲好識得喺IG放相放片冧粉絲,所以獲封宅男女神。日前陳嘉倩喺IG上載2張配帶「𠝹波安全帶」相片騷quali,更吸引到「微辣」霍哥留言!到底點解被人激讚細心?即刻睇睇!

撰文:東方新地 |圖片:陳嘉倩IG、「微辣」霍哥IG、新傳媒圖庫|編輯:海月|原文刊於:東方新地

陳嘉倩考車成功!IG大晒揸車相 引微辣霍哥留言被網民激讚細心

陳嘉倩日前喺IG上載配帶「𠝹波安全帶」嘅相。
陳嘉倩日前喺IG上載配帶「𠝹波安全帶」相。

「𠝹波安全帶」騷quali

宅男女神陳嘉倩近年成功由無綫新聞小花轉型做KOL,不時喺IG放相放片冧粉絲。日前陳嘉倩喺IG上載同教車師傅嘅合照,留言:「收工未呀?兜埋你丫」。相中陳嘉倩下身著咗條短裙仔,上身配上跌膊衫大騷香肩,十分誘人,但網友嘅焦點落晒去佢條安全帶度,事關陳嘉倩配帶嘅「𠝹波安全帶」,成功將佢姣好身材表露無遺,不過可能安全帶太緊搞到個Bra出現「走位」情況,就連「微辣」霍哥都好有心速速提醒:「我幫你整返好條安全帶先。」之後陳嘉倩亦好識做,大讚霍哥做「細心霍」回禮。至於網友們喺佢IG都紛紛留言:「我要做條安全帶」、「好正,引死人咩」、「我第一次想做教車師傳」、「又要J」等等,陳嘉倩封得做宅男女神果然名不虛傳!

陳嘉倩
陳嘉倩早前考車牌,成功1 take pass冇難度。
陳嘉倩配帶嘅「𠝹波安全帶」,成功將身材表露無遺,不過可能安全帶太緊搞到個Bra出現「走位」情況。
陳嘉倩配帶嘅「𠝹波安全帶」,成功將身材表露無遺,不過可能安全帶太緊,搞到個Bra出現「走位」情況。
陳嘉倩
連「微辣」霍哥都被吸引住。
陳嘉倩同「微辣」霍哥IG對話。
陳嘉倩同「微辣」霍哥IG對話。
陳嘉倩
陳嘉倩不時喺IG放相放片冧粉絲。
陳嘉倩
好吸引,隻貓仔。
陳嘉倩
網友回應。
陳嘉倩
網友回應。

 

陳嘉倩
網友回應。
陳嘉倩
網友回應。
陳嘉倩
網友回應。
陳嘉倩
網友回應。

陳嘉倩黑面擺款恰新人

有報道指嘉倩BB日前拍攝新廣告,被自稱是死忠粉絲的工作人員爆料,指對現實中的女神大失所望,被她的港女舉動嚇親,更力數嘉倩BB黑面、蝦新人、阻路、臨場拒拍同趕收工5宗罪!爆料指陳嘉倩與新人黃以諾早前合作拍廣告,因黃以諾頻頻NG,等埋位的嘉倩BB即翹埋雙手,黑口黑面狂啤對方,表現極不耐煩!又指陳嘉倩補妝期間旁若無人,全程站在行人通道正中間,阻礙其餘兩位演員綵排。到正式埋位,陳嘉倩更當着男工作人員雙手扯Bra,與原本的女神形象有很大分別。

陳嘉倩樣子甜美,深受網友愛戴,火速成為廣告界新寵兒。
陳嘉倩樣子甜美,深受網友愛戴,火速成為廣告界新寵兒。
陳嘉倩被忠實粉絲狂數5宗罪。
陳嘉倩被粉絲狂數5宗罪。

陳嘉倩臨場拒拍趕收工

爆料人稱陳嘉倩為保女神形象,臨場拒拍一場關於受鼻鼾困擾的戲份,令工作人員大失預算,要重新編排故事及剪輯修改,更要即場修改劇本,搞到拍攝進度有所推遲,但嘉倩BB一於愛理不理,指定要準時收工,令廣告拍到甩皮甩骨,勞煩工作人員開OT補鑊。事後嘉倩BB接受訪問表示,拍攝當日大家合作好愉快,至於被數5宗罪只會一笑置之。

陳嘉倩被指黑面擺款恰新人。
陳嘉倩被指黑面擺款恰新人。
陳嘉倩被指臨場拒拍趕收工。
陳嘉倩被指臨場拒拍同趕收工。