陳凱詠VS陳蕾殘酷二揀一 一個原因令陳蕾打逆境波終極完勝

流行娛樂

廣告

陳凱詠Jace近來被環球唱片掟入雪櫃,要等到明年中才可解約,大家都戥上緊位的陳凱詠唔抵,指近年難得有個性又觀眾受落的歌手。有網民指陳凱詠被雪,可以全方位關注同樣走型格的陳蕾,網民指二人路線另類又有實力,非傳統清純氣質造型,外型同歌都深受樂迷喜愛!網民作出殘酷大對決,叫大家公投揀陳凱詠定陳蕾,網民都話好難揀,最後有人因為一個原因致勝!
陳凱詠 陳凱詠被雪,對網民爭住課金讓她繼續追歌手夢,她表示感謝大家支持。
陳凱詠被雪,對網民爭住課金讓她繼續追歌手夢,她表示感謝大家支持。(圖片來源:IG@jacechw)
陳凱詠 陳蕾
陳蕾(圖片來源:IG@pantherchan)

28歲陳凱詠定32歲陳蕾 雙陳對決!

陳凱詠與環球的合約至明年中,這段期間必定無歌出,更無機會公開露面,不過網民力撐她,更豪言為她眾籌出歌,爭住課金,甚得外界喜愛及認同!陳凱詠趁被迫放假的日子,近日已飛抵日本散心。有網民在討論區出po,問大家揀陳凱詠定陳蕾,引來瘋狂熱討,火速成為熱搜,最初大家都表示好難揀,最後結果竟是一面倒!

陳凱詠 網民大讚陳凱詠Jace有長腿。
網民大讚陳凱詠Jace有長腿。(圖片來源:IG@jacechw)
陳凱詠 陳凱詠擁有健康膚色,不時晒長腿,雖然不是走白滑清純路線,但都深受樂迷喜愛。
陳凱詠擁有健康膚色,不時晒長腿,雖然不是走白滑清純路線,但都深受樂迷喜愛。(圖片來源:IG@jacechw)
陳凱詠 19年出道的陳凱詠,入行前為馬天佑任助手,自己當歌手後,造型都一手包辦,有網民指鍾意佢夠另類有時又夠MK。
19年出道的陳凱詠,入行前為馬天佑任助手,自己當歌手後,造型都一手包辦,有網民指鍾意佢夠另類有時又夠MK。(圖片來源:IG@jacechw)

網民揀唔定陳凱詠定陳蕾:人生好難!

有網民指當然撐被雪的陳凱詠,留言:「Jace後生啲加埋個邪邪地嘅樣,好得人鍾意」、「樂壇好少Jace呢種MK風,我撐佢」、「陳凱詠對腳正」、「講腿一定係Jace喎」、「好難揀,兩個都勢均力敵」、「兩個都有個人長處,真係好難揀,人生好難啊!」、「可摸耳要晒?」、「世紀大戰」、「點揀呀?好想要曬,小朋友先作選擇」、「對唔住,揀唔到,我決定擸晒。」網民指各有各好,好難揀!

陳凱詠 陳凱詠呢個甫士,大玩絕對領域。
陳凱詠呢個甫士,大玩絕對領域。(圖片來源:IG@jacechw)

陳蕾大逆轉完勝 網民:陳凱詠敢唔敢咁著先講啦!

後來有網民提到陳蕾在今年叱咜頒獎禮的露下乳裝,驚為天人,更向陳凱詠挑機,「牙詠敢唔敢咁著先講啦」、「有半球梗係揀半球」,令網民票數大逆轉,「講年紀陳蕾大Jace幾年,但身型無得輸」、「陳蕾讓陳凱詠一球,都完勝啦」、「陳蕾性格、唱功、身材贏晒」、「我轉揀大球嗰個」、「陳蕾根本係被實力耽誤咗嘅偶像派」、「陳蕾咁骨感都有咁嘅Size,係正喎」、「恭喜陳蕾最後跑出」、「陳蕾世一」、「對唔住Jace,呢鋪我要改揀陳蕾,放心,要課金的話,我唔走數」、「對不起陳凱詠,我轉軚!陳蕾Win﹗」等等。

陳凱詠 網民最後揀曾露半球的陳蕾,指呢套衫除咗佢無人carry到!
網民最後揀曾露半球的陳蕾,指呢套衫除咗佢無人carry到!(圖片來源:IG@pantherchan)
陳凱詠 呢次露側乳,同樣震懾大家眼球。
呢次露側乳,同樣震懾大家眼球。(圖片來源:IG@pantherchan)
陳凱詠 開騷唔吝嗇晒下身材!
開騷唔吝嗇晒下身材!(圖片來源:IG@pantherchan)

圖片來源:IG@jacechw、IG@pantherchan