陳凱琳出席Emporio Armani米蘭時裝周「離罩」集郵大師 合照險走光

流行娛樂

廣告

32歲陳凱琳同鄭嘉穎在2018年拉埋天窗後四年抱三,雖然陳凱琳已生3件,但係身材依然fit爆,青春活力十足,完全不似已為人母!近日陳凱琳參加Emporio Armani的米蘭時裝周,吊帶低胸現身,但竟不小心發生「離罩」事件,相當尷尬!
0
陳凱琳最近佢就飛咗米蘭出席時裝周(圖片來源:IG@ghlchan)

陳凱琳時裝周成功集郵 太興奮失手「離罩」

陳凱琳最近就飛咗米蘭出席時裝周,以一襲吊帶低胸湖水綠crop top配搭束腰褲,盡見佢事業線,相當吸睛,佢興奮留言:「竟然俾我今次你到時裝週同Mr Armani 影到相 ,睇咗一場精彩嘅fashion show (it snowed indoors! )識咗隔離一位靚女Spanish singer佢仲幫我同Mr Armani 拍咗段片~哈哈!我又成功集郵啦」。而影片中,當中陳凱琳與國際品牌創辦人Mr.Armani影相之際,鏡頭唔小心捕捉到佢失手畫面,從側而看隱約見到 ,陳凱琳可能太興奮,唔察覺吊帶衫已離罩,疑似露出Nude Bra。事後,亦有網友好心提醒她「就走光」

0
陳凱琳可能太興奮,唔察覺吊帶衫已離罩,疑似露出Nude Bra。(圖片來源:IG@ghlchan)

一齊睇靚相:

陳凱琳著比堅尼沙灘玩直立板 大曬好身材

陳凱琳不時在社交網分享生活點滴,身為三子之母的她得天獨厚,身材fit到漏,近年亦成為廣告寵兒,接job接不停。早前陳凱琳又在IG大曬一條廣告短片,片中的她穿著亮橙紅色比堅尼,外面套著一件白色薄恤衫,還在海上玩直立板,與陽光玩遊戲,展現青春活力十足的一面,完全不似已為三子之母!大批網民留言大讚,有網民仲留言話想玩埋一份。

陳凱琳
(圖片來源:IG@ghlchan)
陳凱琳
(圖片來源:IG@ghlchan)

圖片來源:IG@ghlchan、ig@ghlchan