微辣解散丨疑微辣六毫子內部公開信流出 網民:所以真係敢做唔敢認?

流行娛樂

廣告

微辣解散丨29歲微辣前經理人阿晶(Jane)於上個月25日離世,死訊傳出之後轟動全網絡。阿晶生前於Instagram揭露自己被欺凌而患上了抑鬱症,矛頭疑直指微辣及一眾微辣舊同事。事後微辣的社交網站以及眾成員們被網民洗版式鬧爆,後來有唔少藝人上水澄清,以及出現多名藝人將IG微辣相關資料刪除,疑似與微辣割席。今日10日微辣官方IG終於宣布暫停更新,事後喺facebook群組更似乎流出疑似微辣內部公開信!
微辣解散 六毫子 霍哥 微辣 阿晶 微辣 微辣即將舉行《微辣十周年聯歡晚會》,三場門票已售罄,日前再宣佈加場。
微辣本來喺10周年時搞《微辣十周年聯歡晚會》(圖片來源:IG@manner__official)

微辣解散丨疑微辣內部公開信流出:輕視了負面情緒造成的傷害

近日於facebook群組中,有網民流出一封疑似係微辣內部公開信,由微辣老闆六毫子撰寫,首先六毫子指自己作為晶的朋友,對於佢突然的離世感到非常難過,而且睇到唔少同事因為這呢悲劇而捲入公眾爭議,佢都非常痛心。六毫子表示呢10年有唔開心的時候,而佢輕視咗負面情緒造成的傷害,造成今次的悲劇。亦明白藝人們想澄清某啲事件,但係要喺網絡上講清楚並不容易,呼籲大家唔好再去爭論,尊重離開的朋友以及佢的家人。最後交代微辣去向,取消十周年演出以及微辣頻道的更新,藝人可以自由決定工作同發展。

微辣解散 六毫子
(圖片來源:facebook@澳門高登起底組)

微辣解散丨網民半信半疑:扮流出?擺明比公眾睇

對於呢封信,網民都半信半疑「篇野擺明比公眾睇」「扮流出」以及不滿「恰完人叫人唔好再討論」「最後嗰段想嘔」「解散就諗住無事?」「咁即係認晒囉」「咁都寫得出」「最尾嗰段由佢把口講出嚟,假到冇人有」「好x虛偽」「幾個月後,轉另一個名再嚟過」「繼續保持善良哩句真係難聽過講粗口」 「比我感覺係:我哋無錯,前同事唔輕生就無事」「可以看出,無文化」

微辣解散 六毫子
(圖片來源:ig@sixtycents)

圖片來源:ig@sixtycents、facebook@澳門高登起底組