阿嬌藍色大海美人魚look重返18歲巔峰狀態! 網友like爆俾「正評」!

流行娛樂

廣告

近年將事業重心轉移到內地嘅Twins,今年踏入出道22年嘅佢地人氣繼續高企,早前更指正籌備今年舉行巡迴演唱會,實行補償兩年前因受疫情影響而擱置出道20週年嘅演唱會。而鍾欣潼(阿嬌)日前就代表Twins現身北京出席頒獎禮,接受大會頒發「年度熱度組合」獎項,雖然阿嬌單拖出席,但佢一身藍色美人魚造型就獲得不少網友掌聲!

阿嬌 阿嬌日前就代表Twins現身北京出席頒獎禮
阿嬌日前就代表Twins現身北京出席頒獎禮(圖片來源:鍾欣潼@微博)
阿嬌 仲有露背look
仲有露背look(圖片來源:鍾欣潼@微博)

藍色大海美人魚look現身頒獎禮!

阿嬌以藍色美人魚晚裝、低胸兼大露背造型現身,立即成為全晚焦點!當然亦引來網友討論。雖然好拍檔阿Sa未能出席,獨自現身活動的阿嬌顯得有些緊張,但造型實在太過仙氣十足,網友幾乎都係俾「正評」,形容阿嬌係真人版美人魚,顏值根本是重返18歲巔峰狀態,甚至話「近10年無後生嘅靚女贏到佢」!

阿嬌 網友激讚今次阿嬌嘅造型:「近10年無後生嘅靚女贏到佢」
網友激讚今次阿嬌嘅造型:「近10年無後生嘅靚女贏到佢」(圖片來源:鍾欣潼@微博)

阿嬌拍攝《乘風破浪》係為咗減肥!

阿嬌出演內地綜藝節目《乘風破浪》深受歡迎,因爲節目需要大量的唱歌跳舞橋段,所以令佢下定決心減肥,拍攝節目期間瘦咗接近20磅,前後對比照令人驚豔。除了迎來事業新高峰,瘦身成功後身材消瘦許多之餘顏值重回巔峰,零死角美貌不時成為網民熱話。

阿嬌 真係好靚
真係好靚(圖片來源:鍾欣潼@微博))
阿嬌 完全係零死角美貌!
完全係零死角美貌!(圖片來源:鍾欣潼@微博)

跨年晚會純白晚裝造型

早前Twins出席跨年晚會以純白晚裝造型亮相,絲毫睇唔出真實年齡,吸引許多網友激讚,「簡直係仙女」、「太靚啦」。

阿嬌
(圖片來源:鍾欣潼@微博))

自爆曾因美貌而遭海關扣查

去年阿嬌參與內地綜藝節目《星星的約定》時,曾透露年輕時期要飛到比利時出席好友婚禮,中途在德國轉機期間竟然被海關扣查,原因是因為當地海關認為她們後生又靚女,以為去做唔合法嘅事情。其後阿嬌一行人不停澄清自己有錢,加上是名人身分最後才得以放行,有不少網友笑言「美貌惹禍」只會係阿嬌身上發生。

阿嬌
(圖片來源:鍾欣潼@微博)

圖片來源:鍾欣潼@微博