鍾培生再捲桃色風波!人妻女網紅追10億賠償 大鬧被玩弄8年感情

流行娛樂

廣告

鍾培生繼袁嘉敏後再度捲入桃色風波?!近日一位17直播人妻女網紅喺各大傳媒的社交平台留言,聲稱控訴鍾培生要收到賠償!睇返呢位人妻IG,原來早已喺好耐之前一直連環出PO狂鬧鍾培生,但一直未得到回應。終於到去10月31日,鍾培生於社交媒體回應此女子,更指自己被恐嚇,警已報,而該女子開始消失!
鍾培生
(圖片來源:ig@khdcheung)

人妻女網紅3年前開始控訴鍾培生

呢位人妻女網紅早喺2020年時已開始控訴鍾培生,當時因為鍾培生邀請咗「賽馬女神」莎拉去其YouTube頻道亮相,繼而傳出緋聞。人妻女網紅當時已經發文大鬧莎拉,又暗指莎拉被包養,工作機會係從唔正經的途徑換取等。當時鍾培生喺ig疑似回應該女網紅。

「呢幾年香港無論係男或女,我認識的或素未謀面的都可以無相、無合照、無我聯絡方式、無對話紀錄講句鍾培生就可以上新聞。回應又變咗條真新聞,完全唔理又變咗身有x,究竟係關注嘅白痴定係我討論價值真係咁高?但我又睇到部份留言話完全唔想見到我,我都分唔到係前者定後者。」

鍾培生
(圖片來源:YouTube@鍾培生Derek Cheung)
鍾培生 鍾培生ig疑似隔空回應該女網紅
鍾培生ig疑似隔空回應該女網紅(圖片來源:ig@khdcheung)

人妻以死相逼 要收到鍾培生的賠償!

後來爆發袁嘉敏事件後,人妻女網紅IG不斷出post,IG仲有個限時動態專欄係屬於鍾培生,不斷明暗示指自己曾經同鍾培生約會過「有段8年情」,大爆2人之間的感情轇轕,直斥鍾培生為「廢柴」,出現問題時就唔出聲走人,搞到佢鬼剃頭,又話佢被玩弄感情。直到昨日(30日),女網紅嬲爆要收到鍾培生的10億賠償,如果唔係佢就會直播自盡。

鍾培生
(圖片來源:IG@_is_ashley_)
鍾培生
(圖片來源:IG@_is_ashley_)
鍾培生
(圖片來源:IG@_is_ashley_)
鍾培生 鬧到開埋ig限時動態專欄
鬧到開埋ig限時動態專欄(圖片來源:IG@_is_ashley_)

鍾培生: 警已報!恐嚇已長達3年

鍾培生終於忍唔住回應人妻女網紅,指自己同佢完全唔識認識,仲被恐嚇已長達3年,現在已經報警處理。

鍾培生
(圖片來源:fb@Derek Cheung )

人妻消失1日後 自稱家姐上水

人妻以死相逼後一直未有現身,突然一位自稱係「姐姐」的人用人妻ig po story,強調「要處理好妹妹的事」再同鍾培生計數,仲話佢哋唔缺錢,只佢得到報應同埋破產。

鍾培生
(圖片來源:IG@_is_ashley_)

圖片來源:IG@_is_ashley_、fb@Derek Cheung