金像獎2022丨廖子妤憑《梅豔芳》奪最佳女配角 入行搏盡努力十年終得回報!

流行娛樂

廣告

金像獎2022丨昨日金像獎睇到人熱淚盈眶,當中有幾個時刻都應該被記住。廖子妤憑《梅艷芳》及《智齒》入選女配角,最終以《梅艷芳》奪下最佳女配角獎。努力十年的她,終於得到回報,的確值得尊敬!

金像獎2022丨廖子妤奪最佳女配角 入行搏盡努力十年終得回報!

廖子妤在今屆金像獎2022以大熱姿態憑《梅艷芳》及《智齒》入選女配角,最後以《梅艷芳》奪下最佳女配角獎。上台致謝詞時情緒激動,她先是用普通話去感謝父母,再逐一感謝在演藝路上幫助過她的人:「來港發展滿十年,由一個人都唔識,而家望台下有好多朋友、對手、導演,好多人俾機會我,俾我喺呢度做戲,好榮幸夢想喺呢香港成真,侵我玩。」。

廖子妤
(圖片來源:ViuTV截圖)
廖子妤
(圖片來源:VIUTV截圖)

2012年隻身來港發展

自幼在馬來西亞成長的廖子妤,在當地就讀廣播電視電影文憑,2012年隻身來港發展,踏上演藝之路的她珍惜每一次演出,希望能夠搏盡。回想起初初來港發展:「起初諗住留3個月,點知一留就3年,香港物價咁高,啲錢好快就用完,記得啱啱嚟試過廿蚊捱3日,因為撞啱假期公司冇開門攞唔到錢,又唔想問人借,所以3日裏面我三餐靠食公仔麵嚟醫肚,我唔會同媽咪講,佢一定會叫我返去馬來西亞,唔好作賤自己。」。2013年參與泰迪羅賓監製的電影《末日派對》,首次出演就有全裸戲份,她在徵得家人同意後,決心出演。後來憑作品獲提名第33屆香港電影金像獎最佳新演員,可謂是一大肯定。

廖子妤
(圖片來源:《末日派對》劇照)
廖子妤
(圖片來源:東方新地)

咬緊牙關接大尺度電影

2015年則出演彭浩翔作品《同班同學》,電影尺度之大同樣被要求全裸演出,Fish咬緊牙關再次大膽出演,當時她表示::「其實身邊人同塔羅牌都唔贊成我決定,不過,既然自己心裏面已經有答案,就冇諗太多。Casting前為咗衝破全裸嗰關,我喺廁所不停將個頭撼埋牆,問自己點解要剝!完成後彭浩翔同我講:『你知唔知你casting嗰日好緊張?不停搣手指,喺廁所度撼到嘭嘭聲,我哋聽到都嚇親。』」,之後她的演出讓觀眾再次記住她的名字,她曾表示:「所有戲都是我好努力好努力地完成,我不敢說自己是為藝術犧牲,因為這正是自己想做的事,我只是盡全力去做。」。

廖子妤
(圖片來源:《同班同學》劇照)
廖子妤
(圖片來源:《同班同學》劇照)

之後於2017年憑《骨妹》提名36屆金像獎的最佳女配角,再次獲得肯定。時隔5年,今屆第40屆金像獎再次以大熱姿態以兩部作品入選女配角,努力十年終得回報,以《梅艷芳》奪下最佳女配角獎!

廖子妤
(圖片來源:《梅豔芳》劇照)
廖子妤
(圖片來源:《梅豔芳》劇照)

圖片來源:劇照,東方新地