里安納度溝女招數曝光 超模就係咁中招 一文細數3大怪癖

流行娛樂

廣告

頂級47歲男神里安納度狄卡比奧Leonardo DiCaprio)早前因與25歲的Model女友Camila Morrone分手再與超模gigi一齊,惹起網民熱議,好奇佢的溝女招數,同埋Leonardo的3大怪癖!

里安納度
(圖片來源:《大亨小傳》截圖)

里安納度溝女神招

里安納度出名情史多,而且過往的交往對象都唔超過25歲之餘,仲不乏模特兒美女,令唔少網民都非常好奇到底呢位男神係點得到咁多美女的芳心?!早前里安納度喺一個訪問提到自己點溝女仔的招數,仲話係百發百中?!原來係講緊拎電話時百發百中,佢指呢個時候可以用一招了解埋對方對自己有無興趣,因為有時有啲人會比假號碼嚟拒絕追求者,而里安納度就會喺呢個時候重複讀一次對方個號碼,仲會特登讀錯一粒數字,如果對方聽到即刻糾正你的話,就表示呢個係真的電話號之餘,佢著緊同對你有興趣,相反如果無即係無希望了。

里安納度
(圖片來源:《娛樂大亨》截圖)
里安納度
(圖片來源:《娛樂大亨》截圖)

「大J快槍手」3大怪癖

里安納度怪癖一定要講「25歲賞味魔咒」,就係佢過去7位女友除了最近拍拖的gigi之外,之前都係唔會超過25歲,所以同佢拍拖就好似倒數咁。例如佢上一任女友Camila Morrone,本來一直非常sweet,拍咗4年拖的2人都係打破唔到魔咒,今年6月Camila剛好25歲生日就傳出分手的消息。

里安納度
(圖片來源:《娛樂大亨》截圖)

除咗「25歲賞味魔咒」之外,就係一個唔少外媒都有報導過的怪癖,鍾意喺魚水之歡戴耳機聽歌,同埋有嚴重潔癖,所以鍾意係事前詢問衛生狀況。而且里安納度仲係有名的大J快槍手,有Model爆過佢只有一分鐘就完事。

里安納度
(圖片來源:《華爾街狼人》 劇照)

圖片來源:《大亨小傳》截圖、《娛樂大亨》截圖、《華爾街狼人》 劇照、