鄺潔楹Instagram上載靚相大晒美腿 網友:得嗰157cm夠晒細細粒!|頭號粉絲

流行娛樂

廣告

鄺潔楹(Judy)雖僅得157cm身高,但同時擁有天使面孔以及惹火身材,並憑著旅遊節目《3日2夜》而人氣急升,隨後更有被監製垂青加入《愛回家》的大家庭。除了工作外,Judy不時喜愛在個人社交網站上載靚相,大派「軍糧」,日前她就在個人社交網站上載全白Deep V、高衩晚裝照,還學國際名模Gigi Hadid擺Pose。

撰文:異種火星人|圖片來源:鄺潔楹IG

鄺潔楹因外表及身材被網友封為「仙氣女神」

鄺潔楹(Judy)雖然只得157cm身高,但她憑著甜美外貌及惹火身材,令她在美國讀完書回港後,就加入模特兒公司,隨後就加入TVB成為娛樂新聞台主播,因一次機緣巧合下拍攝《3日2夜》,自此深受網民關注及追捧,甚至被網友封為「仙氣女神」

0

鄺潔楹
大家睇《3日2夜》最期待就當然係浸溫泉鏡頭啦!

細細粒著泳衣

雖然鄺潔楹身形嬌小,但絕對是「禾桿冚珍珠」,著起泳衣一樣好吸睛,再加上甜美樣子及雪白肌膚,男士勁受落!

0

請欣賞(只係一部分)泳衣照~

0

鄺潔楹《3日2夜》 浸溫泉
鄺潔楹《3日2夜》 浸溫泉
鄺潔楹《3日2夜》 浸溫泉
鄺潔楹《3日2夜》 浸溫泉

愈來愈入屋

鄺潔楹由於性格進取,以使她可以短時間內參與不同的節目,如深受觀眾歡迎的《學是學非》做「是非精」,而較早前更獲得監製賞識,而加盟高收視的《愛‧回家之開心速遞》演出,女神空降入師奶處境劇,令知名度愈來愈高,愈來愈入屋。

 

鄺潔楹Instagram上載靚相大晒美腿

日前,鄺潔楹就在個人Instagram上載兩張靚相,相中看到她身穿全白Deep V、超高衩晚裝,並留言:「Is this how Gigi does it? Am I Juju Hadid now?」,原來她是模仿國際名模Gigi Hadid擺Pose,以使她看起來整體修長了很多。

鄺潔楹

 

鄺潔楹

鄺潔楹那些年廣告片出土

此外,早前就有網民在討論區開Post,翻看2012年時鄺潔楹的拍攝的廣告影片,並指Judy的外脫與現在完全不同!

 

大家覺得分別大唔大?

0

網民有話兒:

0

0
真係?

個樣唔同咗的原因有好多種:

當然都有網民唔認同鄺潔楹係「執」過個樣,其實個樣唔同咗的原因可以有好多~

0

睇片

接棒做邦民女

鄺潔楹亦曾接棒成為第五代「邦民女」,與葛民輝拍攝新一輯廣告,樂天的鄺潔楹笑言自己的嬌小身高就是賣點,加上聲線比較響亮,同埋有一邊酒窩,都可能會俾人容易記得!

0

睇過Judy舊照,唔知有無影響女神喺大家心目中嘅形象呢?
鄺潔楹