《愛回家》鄺潔楹被監製當眾插戲屎 扭計唔續約高層出馬留人

流行娛樂

廣告

28歲鄺潔楹(Judy)2014年西雅圖大學商業經濟學學士畢業,嫌朝9晚5辦公室生活過於沉悶,所以加入娛樂圈。原本只是無綫一個主持仔,後來因拍旅遊節目《 3日2夜》大晒身材爆紅,之後再被安排殺入高收視的《愛‧回家之開心速遞》,入行四年,有身材冇高度一樣可以成為宅男女神。樣靚有著數,不過演技唔掂始終失分,據知鄺潔楹曾被某監製當眾嘲諷演技不堪入目,對她打擊甚大,打算約滿後離巢另謀發展。

撰文、圖片:東方新地/IG|編輯:Evita(原文刊於:東方新地

鄺潔楹被監製插戲屎 身高阻礙演藝路

無綫小花競爭大,有樣有身材都要有運,鄺潔楹身高僅得155cm身高,16年簽約成為無綫親生女,由娛樂台主持仔做起,拍《 3日2夜》穿水著初露光芒,再被安排空降入處境劇《愛‧回家之開心速遞》,飾演大學女神 Venus。

其實除了戲屎令監製卻步,鄺潔楹早前上 Do姐的電台節目,亦坦言身高令她受盡冷言冷語,曾有幕後說以她的條件,只可在幕前生存一年半載,幸好鄺潔楹未有上心,她積極工作,以行動去證明哈比人一族同樣有市場。

高層出馬游說 加入《七公主》

甜美樣貌令鄺潔楹戲裡戲外都令一班宅男神魂顛倒,不過演技就差強人意,甚至被指是花瓶,據知情者透露:「 Judy(鄺潔楹)演戲經驗由零開始,入到《愛‧回家》就現晒形,好多監製都覺得佢得個樣,完全唔識做戲,所以甚少人搵佢開劇;早前佢上 Do姐個電台節目,坦言曾經有監製兜口兜面同佢講有睇《愛‧回家》,不過就彈佢啲戲屎到不得了,仲話如果唔係老婆要睇,真係會熄電視。Judy聽完真係大受打擊,亦終於明白點解呢幾年都冇乜劇拍,來來去去都係做主持多,到早前公司搵佢傾續約,Judy表明好想拍劇,亦會搵老師學戲,如果再冇機會就考慮轉行唔續約。公司即時安撫佢會認真研究,冇幾耐監製陳維冠就搵 Judy拍《七公主》喇!Judy近月好畀心機拍劇,佢想有好表現,令當日話佢戲屎嗰位監製跌眼鏡。」