鄭秀文竟撼贏MIRROR成首季最賺錢KOL 網民:佢係KOL?

流行娛樂

廣告

Mirror係廣告寵兒相信大家都知,甚至歌都有得唱「周圍都係」,但近日廣告媒體監察公司admangohk的統計數據中榮登2022年第一季度香港社交廣告擁有最高廣告額的唔係Mirror,竟然係Sammi鄭秀文,人氣天團Mirror中姜濤亦只打入十大!
鄭秀文 鄭秀文被網民指她再發育,風騷與網民交流互動﹗
鄭秀文被網民指她再發育,風騷與網民交流互動﹗(圖片來源:IG@sammi_chengsauman)

Sammi鄭秀文廣告吸金力最強!

鄭秀文 Sammi擊敗眾多KOL和演藝界人士,成為今年第一季首席KOL。
(圖片來源:IG@sammi_chengsauman)

根據admangohk的統計數據顯示,香港五波疫情對2022年首季社交廣告支出產生巨大的影響。與去年同期相比,Facebook下跌8%與IG上升28%的廣告支出形成強烈對比,兩者在第一季的總廣告開支合共達9.22億,佔香港整體廣告市場份額達15%。IG在此期間表現良好,化妝和護膚用品是IG廣告開支最高的行業,增長達12%,其中在IG廣告商中排名第一的,是匯豐銀行,第二名是Samsung,第三名則是Deliveroo,而今年首季在IG廣告銷量額最高的KOL,則是天后Sammi鄭秀文。Sammi擊敗眾多KOL和演藝界人士,成為今年第一季首席KOL。

鄭秀文 Sammi是今年首季在IG廣告銷量額最高的KOL。
化妝和護膚用品是今年首季IG廣告開支最高的行業,增長達12%。Mirror中包括姜濤在內的4位成員打入十大。 (圖片來源:寰亞提供相片)
鄭秀文 姜濤有份代言的匯豐銀行,在今年首秀的IG廣告商中排名第一。
姜濤有份代言的匯豐銀行,在今年首秀的IG廣告商中排名第一。(圖片來源:IG@keung_show)

Sammi『兼職』KOL

對於成為首席KOL,Sammi回應:「呢個報告嘅結果令我覺得好有趣,原來我作為歌手同演員,都可以同時『兼職』KOL呢個領域,而且絕對係可以做得到㗎喎。事實上,我本身嘅個性同日常生活中,都非常愛『身體力行』去試不同嘅新產品和新地方,絕對係好奇寶寶。或者我從依家開始,可以『斜棟』埋KOL。我相信我會做得好投入,因為試產品試新嘢然後推介畀人,我本身就好like㗎!」

鄭秀文 Sammi日前推出在日本印製粉紅色膠碟《FAITH》,反應熱烈,一度斷貨,唱片公司現火速補貨。
Sammi日前推出在日本印製粉紅色膠碟《FAITH》,反應熱烈,一度斷貨,唱片公司現火速補貨。(圖片來源:寰亞提供相片)
鄭秀文 Sammi都有份為今年首季排名第三的廣告商Deliveroo做代言。
Sammi都有份為今年首季排名第三的廣告商Deliveroo做代言。(圖片來源:IG@sammi_chengsauman)
鄭秀文 排名第二名的IG廣告商Samsung,更搵齊MIRROR十二位成員拍廣告。
排名第二名的IG廣告商Samsung,就搵齊MIRROR十二位成員拍廣告。(圖片來源:IG@samsung_hk)

撰文:東方新地圖片來源:IG@sammi_chengsauman、IG@keung_show、寰亞提供相片