鄭秀文、許志安愛巢曝光 型格紅磚牆影靚相無死角

流行娛樂

廣告

鄭秀文、許志安一向愛貓又愛狗、家有十歲英短愛貓Mike Mike及十五歲老狗Lucky,惜日前終於經歷狗奴最痛,愛犬Lucky在兩公婆同全家人陪伴下安詳離世。一世人第一次經歷同毛孩生離死別,鄭秀文、許志安在 Lucky 火化後,鄭秀文更感觸發表千字文,以表悼念及抒發經此一役對人生和生死的領略。

撰文、圖片:東方新地 |編輯:K.P(原文刊於:東方新地

鄭秀文、許志安疫情下因禍得福

其實 Lucky 年紀唔細、身體亦唔係一夕變差,近半年來 Sammi 出 po 做訪問都不時提到一場疫情有得亦有失,多了留在家裡、多了和身邊人相處、亦剛剛好在 Lucky 年老多病狗生倒數的日子裡,正好工作不多可以盡可能陪伴在側。

的而且確,一年來工作驟減,Sammi 出 po 背景十之有九係其淺水灣居所,而去年鬧出的「 安心事件 」,另一半許志安亦幾近停工常留在家,一場婚姻危機再加一場世紀疫症,反而讓兩公婆更加體會到婚姻與「 同行 」兩個字嘅真諦,一個唔覺意,亦都令 Sammi 早年買入嘅愛巢曝光!二千呎港島區傳統豪宅地段,闊落得嚟裝潢有心機又有格調,尤其偏廳一幅紅磚牆夠晒特別又型仔,間屋絕對襯得起 Sammi 潮流 Icon 身份!