Sammi灑淚《Touch Mi 2鄭秀文世界巡迴演唱會2016》「許生」杜德偉現身撐場

流行娛樂

廣告

《Touch Mi 2鄭秀文世界巡迴演唱會2016》在紅館舉行,來到第4場,特別嘉賓杜德偉(Alex )出場,全場大叫他「許生」,現場公開他們的性感三角褲相片對照,Sammi笑言「兩大巨鵰碰頭」,更稱曾經半夜以為枕邊人是Alex,全場爆笑。

text-aMan

而演唱會尾聲,Sammi有感自己狀態回勇,感謝過去到場的歌迷包容時更激動爆喊,令人動容。

特別嘉賓杜德偉(Alex)出場為現場氣氛加溫,他大讚Sammi 「You are the best!」二人擁抱後,他續說:「今日綵排時見到Sammi我見猶憐,第一次見過佢咁脆弱,喺我心裹佢係一個好強嘅女人,好堅嘅一條女!」他又強調自己與安仔並不似樣,但Sammi就整蠱他,還率領全場叫他「許生」和「許生唔睬人嘅」,令Alex哭笑不得。
到底他們是否似樣?最權威一定是Sammi,但連她都笑說:「我試過半夜認錯,點解杜德偉瞓喺隔離嘅?!」全場爆笑。之後,Alex對Sammi說:「你開咁多場演唱會,應該請返當日認錯許志安係杜德偉嗰條茂利……嗰位人兄嚟,點解咁都可以搞錯?!」為証明二人不似樣,現場分別播出他們性感三角褲相片,全場嘩然,Sammi笑說:「嘩,兩大巨鵰碰頭!」還建議他們去男廁私下比併。

Sammi的演唱會觀眾席上,許志安、蔡卓妍、周麗淇、蘇志威與太太劉小慧等捧場,他們都看得非常投入,全晚無間斷揮動打氣棒,快歌環節時更全部站起來跟著又唱又跳,非常興奮!