鄭中基學阿澤操肌變大隻男 密謀開Talk show

流行娛樂

廣告

鄭中基由無賴變成暖男爸爸,凡事以家庭行先,形象大變觀眾受落,近年留港發展,受疫情影響大半年前開始拍片上YouTube,天生充滿喜感的他殺出另一條血路,網上事業一觸即發。

撰文:東方新地 | 圖:東方新地| 編輯:K.P(原文刊於:東方新地

鄭中基疫情下拍片散播歡樂 講屎尿屁受歡迎

自從娶了有線主播余思敏生了一對寶貝仔女,鄭中基不再不羈,全心做個好老公好爸爸,唯一沒變的是無厘頭搞笑性格,受到疫情影響,鄭中基工作量亦大減,他靈機一觸拍片娛樂大家,大半年前在YouTube開了個人頻道「機動電視台RTV 」,至今已超過17萬訂閱人數,本來鄭中基表明是看心情拍片不定時出片,現在已變成慣常,全因他有一班支持者,疫情下透過拍片令廣大市民感到歡樂,鄭中基背負著一個使命感。

拍電影、拍劇開個唱都手到拿來的鄭中基,眼見好友林敏驄與杜汶澤近年先後成功開Talk騷,鍾意講笑娛樂觀眾的口水佬亦蠢蠢欲動。近日鄭中基再次暴龍哥上身,在網上拍片大講屎尿屁,試方向試反應,溫情又得、無厘頭又得,根本冇人夠佢玩,鄭中基開邊瓣都一定有支持者。

宣布明年工作大計 逆市圓多年心願

日前鄭中基與經理人及助手拍了一條片,除了公布訂閱人數過十萬要即場表演打邊爐找數外,更宣布明年的工作大計,據知情者透露:「Ronald今年先開始搞網,其實算係好遲,不過佢啲片極受歡迎,逆市中亦唔憂財路,出年佢有好多計劃,拍戲、出新歌、搞網上演唱會又出自己品牌時裝,呢啲全部都十拿九穩,其實Ronald最想就係開Talk騷,呢個係佢多年心願,之前林敏驄講過想同佢合作,不過好多因素最後搞唔成,啱啱阿澤(杜汶澤)開完,Ronald睇完更加心癢癢,佢好想感受一下自己企喺台上講嘢嗰種感染力,不過疫情之下要開騷真係唔易,場地問題、贊助都係問題,呢個階段仲係構思中,未可以公開住,不過Ronald想試吓觀眾反應,呢排拍片都開吓啲話題,估唔到最受歡迎就係講屎尿屁,要分兩集去講,Ronald講到七情上面,仲示範撩鼻屎請人食,集集都近三十萬人點擊。」鄭中基識得搞氣氛,開Talk騷完全難佢唔到,疫情下香港人愁眉不展,入場聽佢講屎尿屁輕鬆一下都好嘅,不過話題太粗鄙,鄭中基一對仔女咪唔可以撐場支持爸爸囉!

關鍵詞
鄭中基