金像獎2024|鄧月平中空漏奶震撼全場 !透視林明禎、爆乳莊韻靖慘敗收場

流行娛樂

廣告

鄧月平丨第41屆香港電影金像獎昨晚舉行,入場內爭獎前,各女星胸群而出先在場外紅地氈惡鬥。大馬女神以透視裝火辣現身,莊韻靖以bra top晚裝幾乎包不住傲人上圍登場,還有王丹妮、楊詩敏(蝦頭)等都性感行紅地氈,不過都不及場外負責「揸咪」的鄧月平搶鏡,網民留言指:睇一個鄧月平都值!
鄧月平 鄧月平成功搶fo,林明禎出場前已率先預告性感登場,都變輸家!
鄧月平成功搶fo,林明禎出場前已率先預告性感登場,都變輸家!(圖片來源:IG@minchen333)

林明禎預告透視登場

林明禎行紅地氈前已在社交網預告自己的性感晚裝,成為大家期待出現,果然沒有令大家失望,全透視裙,上圍原型畢露,下身隱約透出長腿,十分誘惑,雖然落敗最佳女配角,成功在頒獎禮前搶了話題。而向來愛以中性打扮的王丹妮,亦以低胸露腰閃令令現身,腰間超deep到落大腿,罕有性感﹗而代表《正義迴廊》團隊出席的莊韻澄,以黑色bra top晩裝出席,令澎湃上圍谷到上頸。不過竟然都輸了給負責當晚社交平台主持之一的鄧月平!

鄧月平 大馬女神林明禎來港發展刻意收起身材,出席金像獎即騷下本錢!
大馬女神林明禎來港發展刻意收起身材,出席金像獎即騷下本錢!(圖片來源:IG@minchen333)
鄧月平 王丹妮激罕性感!
王丹妮激罕性感!(圖片來源:IG@l_for_louise)
鄧月平 莊韻靖出席金像獎,不停開心些牙盛況!
莊韻靖出席金像獎,不停開心些牙盛況!(圖片來源:IG@xeniachong)
鄧月平 身材好到包不住!
身材好到包不住!(圖片來源:IG@xeniachong)
鄧月平 網民話睇見莊韻澄,有窒息嘅感覺!
網民話睇見莊韻澄,有窒息嘅感覺!(圖片來源:IG@xeniachong)

鄧月平一人贏全場女星

鄧月平與鍾雪瑩、Dee姐陳海寧代表大會,負責社交平台的主持,在場外四圍搵嘉賓做訪問,本來穿上粉紅色公主裙現身的鄧月平,忽然換上黑色中空西裝現身,雖然是西裝中性造型,但兩塊布僅遮蓋重要部位,無論正面或側面都相當震撼眾人眼球,旁人睇到戥佢牙煙。

鄧月平 鄧月平本來穿粉紅公主裙,與Dee姐左)、鍾雪瑩現身。
鄧月平本來穿粉紅公主裙,與Dee姐(左)、鍾雪瑩現身。(圖片來源:東方新地)
鄧月平 鄧月平忽然變裝,以爆乳西裝現身!
鄧月平忽然變裝,以爆乳西裝現身!(圖片來源:東方新地)
鄧月平 鄧月平被讚全場最性感女星!
鄧月平被讚全場最性感女星!(圖片來源:東方新地)
鄧月平 鄧月平訪問鄭秀文,形成強烈對比!
鄧月平訪問鄭秀文,形成強烈對比!(圖片來源:大會直播截圖)

鄧月平成網民變學術研究!?

網民對鄧月平的閃火彈熱烈討論,留言指鄧月平上圍太誇張,直指為咗佢全晚不轉台,「大到咁嘅﹗」,有網民批評她上圍大但有下墮危機,即被其他網民反駁及引起激烈討論,「雖然個樣好似執過,但上圍好動感一定係真」、「F級大到落肚臍,證明係真」、「佢好重負擔好想幫下佢,等佢無咁辛苦。」、「係咪改錯名,點會叫月平?」、「呢啲點會叫墮?係叫大係爆乳」、「肌肉對乳房的形狀和大小也有一定的影響。乳房周圍有肌肉,肌肉的緊實度會影響乳房的外觀。如果肌肉鬆弛,乳房可能會下垂。其實乳線和肌肉對乳房形狀和大小的影響相對較小,而年齡、生產次數、體重變化、遺傳、運動和飲食習慣等因素對乳房形狀和大小的影響更為大。」、「港女就算肥婆都可以無波,係基因同發育分別,所以港女黎講,佢真係大架」等等

鄧月平 鄧月平兩年前自資開工作室做老闆,又自資出歌拍MV。
鄧月平兩年前自資開工作室做老闆,又自資出歌拍MV。(圖片來源:IG@lllarine)
鄧月平 鄧月平近年刻意收起性感,鮮有晒身材!
鄧月平近年刻意收起性感,鮮有晒身材!(圖片來源:IG@lllarine)

金像獎2023完整得獎名單是?

第41屆《香港電影金像獎》於4月16日香港文化中心大劇院舉行。港產片正值復甦,今年競爭相當激烈,劉青雲奪影帝「最佳男主角」、鄭秀文奪「最佳女主角」,一文睇晒完整得獎名單

金像獎2023精華回顧是?

金像獎2023已完滿結束,當中有不少精華回顧!如紅地氈女星穿搭、Edan及Jer輸俾10歲林諾失「新演員」、鄭秀文封影后爆喊等,即睇精華回顧

圖片來源:ViuTV直播截圖、IG@l_for_louise、東方新地、IG@xeniachong、IG@minchen333