郭柏妍瑜伽褲上演「人肉Sit Up」(有片) 網民:教壞細路!

流行娛樂

廣告

TVB台慶劇《下流上車族》大受歡迎,一眾新勢力藝人都憑藉劇集變得更多人認識,當中江美儀更因劇集奪下視后寶座。而近日一眾演員就一齊上節目Keep Fit拜年,「女神」郭柏妍著住瑜伽褲盡顯身段,仲上演埋「人肉Sit Up」!

郭柏妍瑜伽褲上演「人肉Sit Up」 網民:教壞細路!

今年25歲的郭柏妍,於2020年度的《香港小姐》比賽中獲得季軍,同年簽約成為TVB藝人。出演過《青春不要臉》,《雙生陌生人》以及《白色強人II》,無論是樣貌定演技都備受觀眾認同,並認為是下一代的未來之星。於台慶劇《下流上車族》中出演「車芊芊」一角更是被網民封為「新一代女神」。

郭柏妍
(圖片來源:IG@rositakpyy)
郭柏妍
(圖片來源:IG@rositakpyy)

林穎彤要瘦面

早前,一眾《下流上車族》的演員齊齊上《東張西望》拜年Keep Fit,女演員們紛紛換上瑜伽褲上陣,男演員則派出丁子朗以及關曜儁雙雙上陣。今次上節目的原因就係想為一眾在新年食得太多嘢的演員減減肥,操一操返個身型出來。一直被笑「大面Bella」的林穎彤一上嚟就話想瘦面,仲即場大擺誘人表情。

郭柏妍
(圖片來源:YouTube@東張+)
郭柏妍
(圖片來源:YouTube@東張+)

「人肉Sit Up」有睇頭

不過要數最有睇頭,都係丁子朗同郭柏妍的「人肉Sit Up」環節,只見丁子朗企在原地,而郭柏研則樹熊咁騎上丁子朗身上,然後就開始做Sit Up,成個畫面變得養眼十分,而郭柏妍亦都展現出自己的完美身段。

網民彈多於讚

有唔少網民都大讚郭柏妍樣靚身材正以及玩得夠放,仲認為丁子朗同郭柏妍之間係有啲火花。不過都有部分網民反對其節目中的健身動作,直言:「健身方式有好多種,唔使咁 cheap揀拍部份意識不良姿勢」,「正常唔會咁做 GYM 吧」,「教壞細蚊仔」,「睇落似下流上女族多啲」。仲有人指該節目是摧毀了郭柏妍所建立的清純形象。

郭柏妍
(圖片來源:YouTube@東張+)

睇片啦!

圖片來源:IG@rositakpyy