郭書瑤自爆為練舞開房!MV化身「騎馬師」與男拍檔床上挑戰
多個「體位」

流行娛樂

廣告

台灣童顏巨乳女星郭書瑤(瑤瑤),當年因「殺很大」網路遊戲性感形象廣告暴紅,被封為「宅男女神」!近年挑戰做歌影視三棲藝人,成績可以話相當唔錯,而最近佢就推出最新單曲《膚淺》,在MV中瑤瑤更與男在床上挑戰唔同「姿勢」!
郭書瑤瑤瑤)最近推出最新單曲《膚淺》,在MV中瑤瑤更與男在床上挑戰唔同「姿勢」!
郭書瑤(瑤瑤)最近推出最新單曲《膚淺》,在MV中瑤瑤更與男在床上挑戰唔同「姿勢」!(圖片來源:youtube@郭書瑤 yaokuo)

瑤瑤變身「騎馬師」 示範多個「體位」!

今次瑤瑤相隔3年再度推出新歌,並邀請比佢大一歲、曾參與台灣Hip-Hop選秀節目嘅陳信維(CuzyBoii)做舞伴。身高只有155cm嘅瑤瑤與在MV中身穿有膚色瑜伽LOOK,與CuzyBoii一出場就先係後樓梯跳一場貼身辣身舞!由於與CuzyBoii相差30cm,搞到瑤瑤不時要踎低。之後鏡頭一轉就影到男方「霸道總裁」上身,將瑤瑤推倒係床上,之後瑤瑤就立即反擊,挑戰「騎乘位」在男方身上「un下un下」,二人在床上糾纏的意境引人無限遐想。

郭書瑤 瑤瑤今次新歌MV中邀請曾參與台灣Hip-Hop選秀節目嘅陳信維CuzyBoii)做舞伴。
瑤瑤今次新歌MV中邀請曾參與台灣Hip-Hop選秀節目嘅陳信維(CuzyBoii)做舞伴。(圖片來源:youtube@郭書瑤 yaokuo)
郭書瑤 瑤瑤挑戰「騎乘位」在男方身上「un下un下」,十分引入遐想!
瑤瑤挑戰「騎乘位」在男方身上「un下un下」,十分引入遐想!(圖片來源:youtube@郭書瑤 yaokuo)

學舞有成唔介意去「開房」練舞

除此之外,近年瑤瑤積極學跳舞,不時在IG拍下影片同粉絲分享,在新歌MV中當然要大晒成果,「一字馬」、「趴地」完全輕鬆無難度,之後瑤瑤受訪時為了新歌舞蹈自爆要去「開房」練舞,十分敬業。

郭書瑤 瑤瑤MV中跳「一字馬」、「趴地」easy job!
(瑤瑤MV中跳「一字馬」、「趴地」easy job!圖片來源:youtube@郭書瑤 yaokuo)

自認「外貌協會」!男友必備條件有呢啲!

雖然MV中與男伴大跳大膽舞蹈,唔少人都十分關心瑤瑤嘅感情生活,出道已經14年嘅佢至今承認過兩段戀情,前男友都係「高顏質小鮮肉」。去年佢受訪時講到擇偶條件「外貌協會」,男友必備條件要有「身高180」同「年紀細」,仲希望對方對自己可以撒嬌同霸道。

郭書瑤 瑤瑤昔日兩位男友金陽左)同以綸右)都係小鮮肉!
瑤瑤昔日兩位男友金陽(左)同以綸(右)都係小鮮肉!(圖片來源:facebook@金陽、facebook@稍息立正我愛你)

曾拜月老求「脫單」!月老竟然咁要求?!

瑤瑤透露曾為咗「脫單」去拜月老,最後月老竟要求佢唔好太「揀擇」,開出多多條件嘅佢笑言最後搵到嘅男友應該都唔會符合條件。已單身一段日子瑤瑤表示開始無感,因爲「無期待就無傷害」,因爲覺得如果另一半無令自己變得更好或加分,不如單身仲好。

郭書瑤 瑤瑤認為如果另一半無令到自己變得更好,不如單身仲好。
瑤瑤認為如果另一半無令到自己變得更好,不如單身仲好。(圖片來源:facebook@郭書瑤 瑤瑤)

圖片來源:facebook@郭書瑤 瑤瑤、youtube@郭書瑤 yaokuo、facebook@金陽、facebook@稍息立正我愛你