郭奕芯自爆情侶間癖好無分場地 為滿足問男友:有冇喺街畀人揸過?

流行娛樂

廣告

郭奕芯早前激罕公開有新戀情,更帶埋富二代男友Brian見師傅「七仙羽」。郭奕芯愛得高調,更公開同男友間的私密情趣,在《戀講嘢》中同嘉賓鬥放閃,算爆癡戀男友身軀,愛到要無時無刻無分場地都要有肌膚之親,曾當街問男友:「你有冇喺街畀人揸過?」隨即有所動作!
郭奕芯 郭奕芯自爆情侶間的癖好,相當迷戀男友的身軀!
郭奕芯自爆情侶間的癖好,相當迷戀男友的身軀!(圖片來源:IG@ashinaaa)

郭奕芯自爆是進攻型

郭奕芯有份主持的《戀講嘢》13日播出「港日激情戀」一集,請來嘉賓KITKAT分享同日本男仔拍拖經驗,大爆日男愛得直接又熱情如火「行行吓街,拉我入後巷錫」,又透露若著得稍為性感,男友會全程偷望她! 193問三位女主持若被男友偷望會否暗爽?郭奕芯即話會好開心:「不過其實唔使佢摸我,我都會摸佢!」指自己都愛得好直接不掩飾,隨即分享個人癖好。

郭奕芯 《戀講嘢》嘉賓KITKAT是日本男仔磁石,分享同日男拍拖經驗。
《戀講嘢》嘉賓KITKAT是日本男仔磁石,分享同日男拍拖經驗。(圖片來源:ViuTV《戀講嘢》截圖)
郭奕芯 嘉賓分享日本男友一時興起,拉佢入後巷又摸又錫!
嘉賓分享日本男友一時興起,拉佢入後巷又摸又錫!(圖片來源:ViuTV《戀講嘢》截圖)
郭奕芯 郭奕芯即搶住分享,指自己最愛當街伸手入褲摸男友pat pat,同時捉住浩南作示範。
郭奕芯即搶住分享,指自己最愛當街伸手入褲摸男友pat pat,同時捉住浩南作示範。(圖片來源:ViuTV《戀講嘢》截圖)

郭奕芯愛當街揸男友pat pat 嚇窒193

郭奕芯隨即雙手環抱浩南示範,話:「我會行行吓街,搭住男友,然後攬住佢條腰,隻手順伸落去佢條褲入面,揸佢pat pat!」 大家聽到極為驚訝,譚凱倫Helen笑:「係咪摸完之後聞吓?」193 嚇到O嘴,郭奕芯即搶住答:「呢啲係你哋咋吓,我只係摸落佢兩團白色肉度,喺度旋轉﹗」193 一臉疑惑問:「係伸手入褲內定褲外?」郭奕芯就答:「我會睇吓當時條街多唔多人嘅。」193反駁:「唔係考慮多唔多人,都唔應該攝入條褲入面呀!」郭奕芯即解釋:「男仔啲T恤好長,我攝隻手落睇唔到㗎!我仲會揸幾吓!好過癮!」193驚訝指好尷尬,郭奕芯講到甚為興奮:「我唔尷尬喎,我理得佢尷唔尷尬啫!」

郭奕芯 Helen笑郭奕芯摸完男友pat pat係咪會聞吓?郭奕芯反晒眼!
Helen笑郭奕芯摸完男友pat pat係咪會聞吓?郭奕芯反晒眼!(圖片來源:ViuTV《戀講嘢》截圖)
郭奕芯 郭奕芯的拍拖情趣,嚇親193。
郭奕芯的拍拖情趣,嚇親193。(圖片來源:ViuTV《戀講嘢》截圖)
郭奕芯 郭奕芯十分仔細、手口並用去示範如何當街摸男友身軀。
郭奕芯十分仔細、手口並用去示範如何當街摸男友身軀。(圖片來源:ViuTV《戀講嘢》截圖)
郭奕芯 月前,郭奕芯公開有新戀情,男友是富二代Brian,並指二人已見家長。
月前,郭奕芯公開有新戀情,男友是富二代Brian,並指二人已見家長。(圖片來源:IG@ashinaaa)

郭奕芯當街「猴子偷桃」

郭奕芯愈講愈興奮,續說:「我試過問男友『你有冇試過畀人喺街度揸?』男友好驚『你想點?』(193問係咪猴子偷桃?)冇偷,我用手掃一下,掠過佢下面囉,呢啲係情趣嚟!」好友Helen亦爆郭奕芯平時同男友相處:「佢哋搭車呀、扶手電梯嗰時一面對面,佢(郭奕芯)雙手就忍唔住摸落男友胸度!」郭奕芯手口並用補充:「我會掹起男友件衫,雙手係咁打圈捽!」193懷疑人生問:「人哋嘉賓都要拉去後巷做,你直接當街做?」郭奕芯理直氣壯:「覺得有問題先拉入後巷,但我覺得冇問題喎,想做咪做!」

郭奕芯
(圖片來源:ViuTV《戀講嘢》截圖)
郭奕芯 Helen稱目擊郭奕芯當街雙手摸男友胸部!
Helen稱目擊郭奕芯當街雙手摸男友胸部!(圖片來源:ViuTV《戀講嘢》截圖)
郭奕芯 郭奕芯補充會在男友身上狂捽打圈!
郭奕芯補充會在男友身上狂捽打圈!(圖片來源:ViuTV《戀講嘢》截圖)
郭奕芯 193以為自己聽錯!
193以為自己聽錯!(圖片來源:ViuTV《戀講嘢》截圖)

郭奕芯圖輯

人稱「八仙乳」的郭奕芯唔止敢言,大方分享男友間私密,身材出眾的她更唔介意開心些牙!

圖片來源:IG@ashinaaa、ViuTV《戀講嘢》截圖