邵珮詩分享隔離十式、「全副武裝」台灣返港! 網友笑言:拍生化危機?

流行娛樂

廣告

邵珮詩(Veronica)日前在台灣拍攝完旅遊節目回港,Veronica閒時亦不忘IG打卡,更上載喺機場候機嘅相,估唔到佢着上全副「武裝」保護衣,再戴埋N95口罩、眼罩,重量級到有網友笑問係咪拍「生化危機」!而且更邵珮詩喺回港後分享「隔離十式」,到底有咩貼士呢?

撰文:東方新地 |圖片:邵珮詩 IG|編輯:20|原文刊於:東方新地

邵珮詩
邵珮詩日前全副「武裝」從台灣返港(圖片來源:邵珮詩 IG)

全副「武裝」台灣返港

港姐冠軍邵珮詩(Veronica)早前到台灣拍旅遊節目,點知撞正新冠肺炎大爆發,經歷一波三折後,日前拍攝完畢終於可以回港。Veronica就趁機喺IG上載機場候機嘅相,同粉絲分享喜悅。不過眼見Veronica着上超誇張嘅防護衣,由頭到腳都包到冚,再戴埋N95口罩同眼罩全副「武裝」,連佢都有留言自嘲:「我諗我個2021造型可以贏best dressed to the moon award(最佳登陸月球衣着獎)同意嗎?」而有唔少網友亦笑佢造型誇張:「拍生化危機」、「未焗死咩」、「呢身打扮幾cutie」等等。

邵珮詩
港姐冠軍邵珮詩(Veronica)早前到台灣拍旅遊節目,點知撞正新冠肺炎大爆發,經歷一波三折。(圖片來源:邵珮詩 IG)
邵珮詩
邵珮詩喺IG上載機場候機嘅相,眼見Veronica着上超誇張嘅防護衣,由頭到腳都包到冚。(圖片來源:邵珮詩 IG)
邵珮詩
邵珮詩戴埋N95口罩同眼罩全副「武裝」上陣。(圖片來源:邵珮詩 IG)
邵珮詩
邵珮詩在IG留言自嘲。(圖片來源:邵珮詩 IG)
邵珮詩
邵珮詩笑自己同身後嘅旅客好似防護衣旅行團。(圖片來源:邵珮詩 IG)
邵珮詩
網友留言。(圖片來源:邵珮詩 IG)
邵珮詩
網友留言。(圖片來源:邵珮詩 IG)
邵珮詩
網友留言。(圖片來源:邵珮詩 IG)
邵珮詩
網友留言。(圖片來源:邵珮詩 IG)
邵珮詩
網友留言。(圖片來源:邵珮詩 IG)

邵珮詩 分享隔離十式

其賽邵珮詩早前在台灣為無綫拍攝節目唔多順利,去到撞正新冠肺炎大爆發,未開工已被叫停,先後經歷過5次隔離,過百日嘅隔離生活。不過邵珮詩亦樂觀面對,曾在社交網出po表示︰「人比病毒的數量多,一定可以克服的!做好防疫,勤洗手,戴口罩,不聚會,留在家好好照顧自己和家人,真的要出去的話就快去快回。」

正身在台灣的邵珮詩昨日去到無人的海邊抖抖氣。
早前在台灣的邵珮詩到無人的海邊抖抖氣。(圖片來源:邵珮詩 IG)
邵珮詩早前曾以拳手Look現身J2節目《野外步出》,近日她在隔離之餘,亦不忘宣傳自己首個孭重飛主持的J2新節目《跟住去旅行》。
邵珮詩早前曾以拳手Look現身,宣傳首個孭重飛主持的J2節目《跟住去旅行》。(圖片來源:邵珮詩 IG)

此外邵珮詩又拍片和大家分享她自己的「隔離十式」,包括(1)吸收足夠維他命;(2)準備充足消毒和清潔用品;(3)準備足夠口罩;(4)勤保家居清潔;(5)每次起床後都要整理床鋪;(6)日日做運動出汗;(7)寫低自己每日的感受;(8)閱讀;(9)養成新習慣;(10)保持充足及良好睡眠。

除了「隔離十式」外,邵珮詩又指要多些和親友視像通話,可以令自己感覺無咁孤獨。
除了「隔離十式」外,邵珮詩又指要多些和親友視像通話,可以令自己感覺無咁孤獨。(圖片來源:邵珮詩 IG)