《過時·過節》︳毛舜筠呂爵安母子檔下廚 Edan表現超可愛

流行娛樂

廣告

由新晉導演曾慶宏執導,毛舜筠、謝君豪、呂爵安Edan @ MIRROR、談善言、袁澧林、盧瀚霆Anson Lo @ MIRROR及馮素波主演,以家人關係為主軸的電影《過時·過節》將於11月24日上映。近日(6日)毛姐的個人YouTube頻道Mo Moments同呂爵安母子檔下廚,招呼《過時·過節》班底同埋慶生,大談電影!
過時過節 毛姐飯堂
毛姐飯堂(圖片來源:官方提供)
過時過節
(圖片來源:官方提供)

毛姐帶Edan祖堯煮飯仔 一齊慶生

毛姐生日正日上載「毛姐飯堂之《過時·過節》生日飯聚」新片,獲藍帶廚藝認證的毛姐親自下廚,由兩位助手Edan和祖堯一齊下廚,宴請《過》片導演曾慶宏、「表姐」Angela、藝術總監文念中,毛姐和Edan更邀得共同好友古天樂任神秘嘉賓作客,場面溫馨又熱鬧。眾人一邊品嘗Mo姐特意創作的料理,更大談電影。Edan同場更為一眾10月及11月生日的壽星古仔、Angela、祖堯及(11月5日)生日的阿媽毛姐送上蛋糕慶祝。

過時過節 毛姐帶Edan和祖堯一起備料和下廚
毛姐帶Edan和祖堯一起備料和下廚(圖片來源:官方提供)
過時過節
(圖片來源:官方提供)

「災難級別」廚神Edan不忘搞笑

Edan自告奮勇出任廚房助手,但表現雞手鴨腳,被祖堯形容為「災難級別」。而一向充滿好奇心的Edan,下廚過程中問咗唔少令人意想不到的問題,如毛姐介紹以泰安雞用作手撕雞的食材,Edan卻問:「咁有冇爵安雞?」令毛姐哭笑不得地問:「你想做雞?」下廚過程充滿歡樂。而當毛姐提醒Edan戴手套,準備處理「雞絲粉皮」時,Edan真心問毛姐:「兩隻手都要戴?」毛姐也沒好氣地回應「你用兩隻手撕喎!」

過時過節 edan指祖堯有見識過佢的廚藝
edan指祖堯有見識過佢的廚藝(圖片來源:官方提供)
過時過節 被祖堯形容為「災難級別」
被祖堯形容為「災難級別」(圖片來源:官方提供)

大談電影心路歷程 Edan:最緊張嘅一部電影

下廚期間,眾人大談拍攝《過》片的心路歷程,Edan坦言:「《過時‧過節》係入行已嚟最緊張嘅一部,又冇安全感,因為唔係自己一貫做開嘅類型,擔心自己一個人會破壞整部電影。真係好lost,初時自己只係識好細聲講嘢,但毛姐提我講大聲啲同清楚啲,之後佢同我惡補每一句,之後再約埋去導演度,逐句逐句去研究,應該點樣講。」毛姐則搞笑追問Edan,「你平時係咪講開英文?」Edan卻幽默回應:「我平時唔講嘢!」Edan表示拍了《過》片後,對屋企的價值觀有所反思,他指:「你一出世,嗰啲就係你嘅家人,呢個連結就係一世。通常對屋企人永遠都係最差嘅一面。」毛姐也大表認同:「對屋企人係最真實嘅一面,唔使保留。」

過時過節 Edan坦言:「《過時‧過節》係入行已嚟最緊張嘅一部」
Edan坦言:「《過時‧過節》係入行已嚟最緊張嘅一部」(圖片來源:官方提供)

古生大讚毛姐:好有心!

毛姐一手一腳炮製的「毛姐飯堂之《過時·過節》生日飯聚」,親自出馬撰寫菜單、準備食材及下廚,菜式包括「手撕雞青瓜撈生酮粉皮芥末醬」、「鹹蛋黃釀叉燒」、「慢煮秘製鼓油雞釀法國鵝肝」及「鮑魚海參金蠔花菇炆五層肉」等,每一道都是毛姐誠意之作,花盡心思讓每一位來賓都留下美好回憶。嘉賓古天樂、導演曾慶宏、Angela及文念中亦吃得津津有味,古天樂除了大讚毛姐對廚藝的追求,更大讚毛姐對香港電影的熱情,他表示:「唔係呢餐飯咁簡單,係佢對香港電影業嘅熱愛,我哋香港嘅電影業做得好辛苦,但佢仲有心咁去整一餐飯,鋪排咁多嘢,佢唔係淨係呢部戲喎,所有佢主演嘅戲都係咁做。我最敬佩佢係願意同新人合作,帶動啲新人,所以佢同我講起呢部戲,我話(支持)絕對冇問題,同埋你問我, 我哋都想香港電影業好,所以我哋必須攜手努力做好佢。」最後他發起大家向毛姐敬酒,多謝她的付出和努力。

過時過節 邀請古生作客
邀請古生作客(圖片來源:官方提供)
過時過節 一齊慶生
一齊慶生(圖片來源:官方提供)
過時過節 古天樂大讚毛姐
古天樂大讚毛姐(圖片來源:官方提供)

完整影片:

《過時·過節》主演包括?

《過時·過節》獲晉身釜山影展參展,由新銳導演曾慶宏執導,以親情為主軸的新片《過時·過節》(Hong Kong Family)將於11月24日上映,由毛舜筠、謝君豪、呂爵安Edan @ MIRROR…詳情請看

《過時·過節》的預告內容是?

海報及預告首度曝光,海報內容豐富,同一餐桌上眾人懷着不一樣的情緒,人物關係…詳情請看

圖片來源:官方提供、youtube@ Mo Moments 毛舜筠資料或影片來源:youtube@ Mo Moments 毛舜筠