連登仔大鬧商台安排不當:要尹光坐冷板櫈 無獎嗰啲都有得唱!

流行娛樂

廣告

《叱咤樂壇流行榜頒獎典禮2023 》昨日(1月1日)圓滿結束,相信網民都非常期待今年的「叱咤樂壇我最喜愛的男歌手」,最後由張敬軒奪得,網民都大讚結果公道滿意。而連登仔勁推的尹光(光B)最後食白果,連登仔就大鬧安排唔妥當!

連登仔商台安排不當:要光B坐冷板櫈

「叱咤樂壇我最喜愛的男歌手」最後由張敬軒奪得,而連登仔勁推的尹光(光B)最後食白果。連登仔對此表示不滿,認為就算光B拎唔到「我最喜愛的男歌手」,都唔應該成晚「坐冷板櫈」,至少都可以出嚟表演,話晒光B已經79歲,53年第一次入叱咤,仲要為此整咗件戰衣,大鬧marketing做得好差!

尹光坐咗成晚
尹光坐咗成晚(圖片來源:YOUTUBE@商業電台 Hong Kong Toolbar)
尹光 今次真係「一人之境」
今次真係「一人之境」(圖片來源:viutv截圖)

網民:胡楓都上台唱咗句愛是永恆

好多網民都為尹光抱不平「請個老人家過嚟,獎都無個都算,連表演下既機會都無,個marketing 做得好差」「陳蕾領獎時 得佢一個老人家坐係嗰度」「上台數吓波波都冇」「胡楓都有得上台,仲唱咗句愛是永恆」「mirror無獎嗰啲都有得唱」「個下好sad 好似有個獨居老人坐喺度咁,想拍掌,但係冇人睇到」「拎過獎既歌就唔好要佢再唱多次啦,學下隔離chill club,考慮多少少成個頒獎禮其實係一個show俾觀眾睇」「佢老人家拍手拍足全程」

陳蕾拎獎時,尹光獨自坐喺度拍獎,網民話睇到好心酸
陳蕾拎獎時,尹光獨自坐喺度拍獎,網民話睇到好心酸(圖片來源:viutv截圖)
尹光 陳蕾拎獎時整跌咗件外套,尹光仲幫佢執返好
陳蕾拎獎時整跌咗件外套,尹光仲幫佢執返好(圖片來源:viutv截圖)
尹光 陳蕾拎獎時整跌咗件外套,尹光仲幫佢執返好
陳蕾拎獎時整跌咗件外套,尹光仲幫佢執返好(圖片來源:viutv截圖)
尹光 叱咤2023 花生 叱咤2023 胡楓驚喜登場!
網民話就連胡楓都唱咗2句(圖片來源:直播截圖)
尹光 頒獎典禮中段時無份拎獎的MIRROR成員edan都有solo表演
頒獎典禮中段時無份拎獎的MIRROR成員edan都有solo表演(圖片來源:東方新地)
尹光 頒獎典禮中段時無份拎獎的MIRROR成員anson lo都有solo表演
頒獎典禮中段時無份拎獎的MIRROR成員anson lo都有solo表演(圖片來源:東方新地)

尹光出post感謝張敬軒

尹光於頒獎禮後,在IG出post恭喜打敗自己奪得「我最喜愛男歌手」的張敬軒:「今晚好高興 多謝有幸出席呢個盛事 非常出色👍🏼👍🏼恭喜哂軒公🎉 實至名歸!」

尹光 張敬軒 林海峰
(圖片來源:[email protected]

尹光:我從來未入過叱咤 拎到獎真係會喊出嚟

尹光早前上Do姐主持的商台節目《口水多過浪花》,表示自己53年嚟第一次去叱咤。尹光先講到真係好開心入到叱咤我最喜愛男歌手最後5強,因為覺得叱咤真係好難入。而拎獎信心只有百分之十,表示對手太強,邊有信心可以贏到,不過自己已做戰衣撐場,就算自己唔得,睇到人地領獎,佢都會好開心。尹光表示佢預咗無獎,但如果真係拎到佢可能會喊出嚟。

詳細請睇:口水多過浪花︳Do姐訪問尹光鍾意唱情歌 大爆53年第一次去叱咤 戰衣已準備!

尹光 尹光早前上Do姐主持的商台節目《口水多過浪花》
尹光早前上Do姐主持的商台節目《口水多過浪花》(圖片來源:ig@do_do_cheng)

圖片來源:東方新地、ig@do_do_cheng、[email protected]