連登仔反撐余德丞魚生片3大要點:你班人崇日!

流行娛樂

廣告

33歲前TVB藝人余德丞近日因YouTube頻道「9bothew 膠保廢」一條喺遊日食魚生片惹熱議,除咗被唔料觀眾留言怒轟余德丞同行唔尊重,影響香港之外,仲有youtuber TIK LEE都拍片認為佢哋言行不恰當,引起不少爭議。不過就有網民喺連登討論區發起討論,大撐余德丞不得止,仲指youtuberTIK LEE的批評完全係當咗每個人都係毒L,成班人都係崇日!
余德丞 日本 余德丞自離巢後是非不斷。
余德丞自離巢後是非不斷。(圖片來源:IG@yuduck)

連登仔大撐余德丞 寸爆網民都係「崇日x」

YouTube頻道「9bothew 膠保廢」余德丞遊日食魚生片被網民大批不尊重日本文化,有連登仔就反擊呢啲網民全是「崇日x」!認為其實條片都一般youtube片,無論係行為同言語都係普普通通,只係講嘢有啲賴幽默同進取少少,唔明點解網民咁激動,好似當咗日本係啲好神聖的地方咁,放大件事嚟睇形容到余德丞同行友人都係唔尊重人地文化,認為如果轉咗其他地方唔係日本根本唔會有人討論。

余德丞 日本
(圖片來源:IG@ yuduck)

反問食唔晒係咪都要照叫4碗先?!

該名連登仔認為「9bothew 膠保廢」有解釋係已獲得店主許可拍攝,而且無影到其他食客同埋就算影到店主的樣都有打格,談吐亦客觀。亦指最多網民批評的「食2碗飯」問題,認為咁大碗,片中都睇得出4個人食2碗已經好飽,點解仲要叫4碗,反問係咪食唔晒啲飯就叫尊重?

余德丞 日本 四個人叫兩碗飯被網友批評寒酸及不懂規矩。
四個人叫兩碗飯被網友批評寒酸及不懂規矩。(圖片來源:YouTube@9bothew 膠保廢)
余德丞 片中可見份量真係超多
片中可見份量真係超多(圖片來源:YouTube@9bothew 膠保廢)
余德丞 有介紹到飯的份量超多
有介紹到飯的份量超多(圖片來源:YouTube@9bothew 膠保廢)
余德丞 講到兩碗已經食飽4個人
講到兩碗已經食飽4個人(圖片來源:YouTube@9bothew 膠保廢)

點評TIK LEE 當人地個個都係毒L

該名連登仔仲點評埋同樣有評論事件的youtuberTIK LEE,皆因TIK LEE都同網民態度一樣,認為質疑「9bothew 膠保廢」係無事前拎到拍攝許可,同埋認為去日本應該要做少少research,了解下人地當地文化,更指日本人英文好差,應該識返兩句日文。連登仔就指「TIK LEE仲搞笑,係咁話有睇開日劇動漫都知唔應該點點點,好似expect左個個人都好似佢地咁x毒咁」

圖片來源:IG@ yuduck、YouTube@9bothew 膠保廢資料或影片來源:youtube@TIK LEE