《迷》索空姐陳庭欣 完美演繹拜金港女

流行娛樂

廣告

鄭嘉穎、田蕊妮及金剛等主演的無綫新劇《迷》昨晚首播,情節頗為獨特,三大主角因為各自的原因眾集喺同一座大廈,但未有任何交集,到底之後會發生咩事令眾人相遇呢?而第一集仲有一大亮點,就係港姐冠軍 陳庭欣 (Toby) 在劇中飾演嘉穎的空姐女友,除咗着上貼身制服晒逼爆上圍、仲有黑絲長腿好吸睛外,更完美演繹出「港女」拜金本色,睇到唔少觀眾都咬牙切齒,仲話Toby其實係演回自己!

資料來源:東方新地

陳庭欣完美演繹拜金港女

劇集開始可見嘉穎一個大男人,同一大班婦女逼喺一間美容中心門外,原來係為咗幫女朋友換一部「全功能射頻美顏機」。換購時間開始,所有人一擁而上,嘉穎好快就被人愈推愈後,仲跌埋喺地下!

見勢色不對,坐喺地上的嘉穎就用手篤女士們的腳(抽晒水喎!),之後仲大叫有老鼠!眾人即時如鳥獸散,而嘉穎就一個箭步衝入中心內換貨。堂堂一個大男人、堂堂一個警察都要搞成咁,不過冇辦法啦,女朋友大晒!

搞咗一大餐,女朋友終於出場,原來係Toby飾演的索空姐!唔少男士都對空姐呢估職業情有獨鍾,而Toby着上貼身制服後,豐滿上圍幾乎「Big」爆件衫,再加上黑絲長腿,絕對係睇到流晒鼻血,排隊換機都抵啦!但原來Toby誤以為普通CID的嘉穎係重案組督察,而嘉穎就好似一般男人咁唔可以衰俾女朋友睇,於是繼續死撐:「我叫個夥計換之嘛!」

唔知情的陳庭欣繼續用高八度的聲線讚揚嘉穎,之後見到嘉穎腰間插住手槍,竟然想拎出嚟玩!唔係嘛大佬?

之後Toby聽到嘉穎話帶佢去食「咪之蓮」星級食肆,即時非常興奮,點個原來只係間街頭漢堡店,即時大失所望!之後嘉穎仲話要上山頂邊睇夜景邊食漢堡,Toby即時原形畢露,面都「西」埋!

落車睇真啲,Toby先驚覺部車係cheap嘢(日本車都唔係好失禮啫…),心諗做督察應該最少有七萬蚊月薪,點解唔係揸靚車?之後仲發現部車原來係警隊車輛,嘉穎連車都冇部,中伏!

前往山頂途中,突然有個疑似南亞裔人士衝出馬路,威脅嘉穎俾一百蚊佢,否則就用磚頭打爆佢架車。嘉穎本來可以行使警察權力制服對方,但為免自己揸警隊車輛載女朋友一事曝光,佢竟然決定妥協,放低一舊水之後走佬!

睇到呢度,小編即時諗起呢一幕經典……

Toby當然候O晒嘴,谷谷埋埋的不滿呢個moment要爆啦!佢大鬧嘉穎「冇錢、冇車、冇膽識」,叫佢留喺屋企唔好再遺害人間!其實以上幾點真係唔少男士共同的問題,Toby你又唔使咁直接嘅,小編好傷心……

港女Toby大爆發,即時同嘉穎分手,落車轉搭的士走人。被飛的嘉穎仲好心提對方攞埋部射頻機,點知Toby完全不留餘地:「出面貴嘅射頻機賣四千幾蚊,cheap嘢留番cheap精用啦!」