農夫內地開20周年演唱會「搵初心」除咗廣州人冇人識佢地!?

流行娛樂

廣告

香港Hip Hop組合始祖之一的農夫,在港發展時以歌曲貼地而深入民心,成為一眾80,90後的偶像。不過後來慢慢多元化發展,在演藝路上卻比歌星路來得艱難,最近更是北上發展,誓做「大灣區哥哥」!

農夫內地開演唱會「搵初心」除咗廣州人冇人識佢地!?

香港Hip Hop組合農夫,成員C君同陸永一高一矮一唱一和,在廣大香港人心中都有著一個正面形象。當初的歌曲更是唱出不少打工仔以及學生哥的心聲。不過後來組合慢慢地轉戰其他跑道,向主持之路出發,同Do姐鄭裕玲夥拍節目,效果都相當不錯。

農夫
(圖片來源:IG@famahk)
農夫
(圖片來源:Weibo@樂騰演藝)

決心大陸搞演唱會

不過兩人近年想再搞演唱會,不過就決定唔喺香港搞,北上發展選址廣州。而兩人都決心唔留香港,向著「更大」的世界出發,近日決定於廣州搞「20周年有D新歌」演唱會,票價為人民幣VIP$350,普通$250。

農夫
(圖片來源:小紅書@農夫)

得廣州人識佢哋?

兩人普通話都平平無奇,不過就致力於廣東話宣傳上,在小紅書上的內容均用廣東話為主,不過就當然選用簡體字啦。唔少廣州人對於農夫來內地發展都表示歡迎,其演唱會都相當賣座,唔少人都搶定飛等睇Show。不過除了廣東話地區,其他內地地區的網民似乎都唔太識佢哋,睇嚟佢哋要俾啲心機於其他地區的發展啦!

農夫
(圖片來源:小紅書@農夫)
農夫
(圖片來源:小紅書@農夫)

香港Fans:忘本

不過對於唔少Fans嚟講,都對於兩人的行為感到反感,認為他們應該將「初心」放於香港,而非內地。兩人的IG自從2021年開始,都沒有再更新過,反而其微博與小紅書等等的帳號,則是頻頻更新,睇嚟都唔諗住返嚟。

農夫
(圖片來源:MV截圖)
農夫
(圖片來源:MV截圖)

圖片來源:IG,微博,小紅書,MV截圖