超神經械劫案|張敬軒做主角 搵洪嘉豪魏浚笙拍賀歲喜劇!

流行娛樂

廣告

英皇賀歲喜劇電影《超神經械劫案》由新晉導演應智贇執導,搵嚟張敬軒、王菀之(Ivana)、魏浚笙(Jeffrey)、白只、洪嘉豪領銜主演,仲有黃正宜(阿正)、邱頌偉、楊天宇、郭思、張明偉、歐陽仲豪、黎峻等主演,大玩爆笑喜劇!電影改編自2004年韓國電影《我們全村不是人》及2021年台灣電影《詭扯》,單睇開鏡儀式角色造型已經勁吸引!

《超神經械劫案》張敬軒擔正做主角首次與老友王宛之拍電影

電影中飾演押運員的軒仔,席間表示今次是自己首次擔正參與電影外,亦是首次與認識多年的好友Ivana合作電影,但戲中二人對立,會大打出手外,不會有感情戲,軒仔解釋因為緣份未到。而訪問時,軒仔與Ivana一碰頭即鬥嘴,戲中飾演村長的Ivana,說:「軒仔果邊係爆炸大場面、我呢邊都唔弱就有同班村民歌舞出場,會好好睇。」

超神經械劫案 英皇賀歲喜劇電影《超神經械劫案》由新晉導演應智贇執導,張敬軒、王菀之Ivana)、魏浚笙Jeffrey)、白只、洪嘉豪領銜主演
英皇賀歲喜劇電影《超神經械劫案》由新晉導演應智贇執導,張敬軒、王菀之(Ivana)、魏浚笙(Jeffrey)、白只、洪嘉豪領銜主演(圖片來源:英皇電影)
超神經械劫案 仲有黃正宜阿正)、邱頌偉、楊天宇、郭思、張明偉、歐陽仲豪、黎峻等主演
仲有黃正宜(阿正)、邱頌偉、楊天宇、郭思、張明偉、歐陽仲豪、黎峻等主演(圖片來源:英皇電影)

《超神經械劫案》張敬軒王宛之開鏡已火花四濺

軒仔隨即便感謝公司同導演揼本拍攝多場槍戰、爆炸同動作戲,形容會非常吸睛,Ivana便火速反擊,指自己無懼天氣熱,拍得輕鬆舒服,事關開拍前,已同導演提出,辛苦、熱同倦都唔得,頓時令軒仔靜止兩秒,再道:「咁你即係走得啦!唔好諗住攞飯盒!無功者飯餸不留。」

超神經械劫案 Ivana指自己無懼天氣熱,拍得輕鬆舒服,事關開拍前,已同導演提出,辛苦、熱同倦都唔得
Ivana指自己無懼天氣熱,拍得輕鬆舒服,事關開拍前,已同導演提出,辛苦、熱同倦都唔得(圖片來源:英皇電影)

《超神經械劫案》洪嘉豪大爆劇情好瘋狂 手扮槍好中二病

鬥氣冤家軒仔同Ivana開鏡都充滿火花,同是押運組隊員Jeffrey、嘉豪同豪Dee都唔簡單,對於戲中不少槍戰戲,Jeffrey笑指指之前好驚,但訓練完到現場揸起支槍,自我感覺良好,擔心應該是他身邊其他演員;洪嘉豪則透露自己無上槍擊訓練,說:「大家見我映相無槍,原因我隻手就係槍!咁大家明部戲有幾瘋狂。」《超神經械劫案》正在熱拍,爆笑點亦貫穿全套電影,今個農曆新年同大家笑住賀歲!

超神經械劫案 同是押運組隊員Jeffrey、嘉豪同豪Dee都唔簡單,戲中有不少槍戰戲
同是押運組隊員Jeffrey、嘉豪同豪Dee都唔簡單,戲中有不少槍戰戲(圖片來源:英皇電影)
超神經械劫案 Jeffrey笑指指之前好驚,但訓練完到現場揸起支槍,自我感覺良好,擔心應該是他身邊其他演員
Jeffrey笑指指之前好驚,但訓練完到現場揸起支槍,自我感覺良好,擔心應該是他身邊其他演員(圖片來源:英皇電影)
超神經械劫案 洪嘉豪則透露自己無上槍擊訓練,說:「大家見我映相無槍,原因我隻手就係槍!咁大家明部戲有幾瘋狂。」
洪嘉豪則透露自己無上槍擊訓練,說:「大家見我映相無槍,原因我隻手就係槍!咁大家明部戲有幾瘋狂。」(圖片來源:英皇電影)

洪嘉豪為演唱會提早完成拍攝

日前,洪嘉豪到商業電台接受Do姐鄭裕玲《口水多過浪花》嘅訪問,提及對於首次拍電影感到相當辛苦,因需要趕進度提早完成自己戲份的拍攝,為盡早能夠全情投入11月個人演唱會的綵排及準備,但整個拍攝過程中好開心好享受,亦劇透自己的角色「啫喱哥」會有驚喜,更與Do姐分享與Jeffrey拍攝的趣事,笑指Jeffrey是一個好「中二病」的帥哥,更大讚戲中角色選角好完美,將會充滿驚喜又爆笑!

超神經械劫案 洪嘉豪在片場中度過生日,院友們非常貼心送上蛋糕及設計海報應援,一班同場演員亦為洪嘉豪「啫喱哥」慶祝生日
洪嘉豪在片場中度過生日,院友們非常貼心送上蛋糕及設計海報應援,一班同場演員亦為洪嘉豪「啫喱哥」慶祝生日(圖片來源:IG@hungkaho)
超神經械劫案 日前,洪嘉豪到商業電台接受Do姐鄭裕玲《口水多過浪花》嘅訪問
日前,洪嘉豪到商業電台接受Do姐鄭裕玲《口水多過浪花》嘅訪問(圖片來源:IG@do_do_cheng)

圖片來源:英皇電影資料或影片來源:原文刊於東方新地