「大陸版豬肉威佩奇哥」高顏值街市爆紅 激似王嘉爾?!

流行娛樂

廣告

去年5月因貌似MIRROR成員AK而爆紅嘅荃灣豬肉佬劉宋威(威威)令一眾婦女聞風而至都要去荃灣買豬肉,甚至有粉絲為佢開設應援群組「荃灣鮮肉威威應援團」,一夜之間成為唔少網友話題!近日內地惠州街市就有一位「豬肉佬」憑韓星look+身高1米85在街市意外走紅,更有網友話好似王嘉爾!
佩奇哥 王嘉爾 豬肉威 去年5月荃灣豬肉佬劉宋威威威)一夜之間爆紅,令一眾婦女聞風而至都要去荃灣買豬肉!
去年5月荃灣豬肉佬劉宋威(威威)一夜之間爆紅,令一眾婦女聞風而至都要去荃灣買豬肉!(圖片來源:IG@waiwai_608)
佩奇哥 王嘉爾 豬肉威
大陸版威威有人話佢似王嘉爾(圖片來源:IG@jacksonwang852g7)

內地版「威威」一夜爆紅! 竟遭網友指責?!

原來呢位內地版「威威」係內地惠州街市某豬肉檔老闆人稱「佩奇哥,今年22歲,近日因爲在直播平台賣豬肉意外爆紅,粉絲追蹤人數一日之間就急升至10萬粉絲。不過同樣人紅是非多,有網友就狠批「佩奇哥」咁後生唔好好讀書,咁早出社會工作以後都唔會有幾好前途,甚至表示賣豬肉「成手」都係油係「不務正業」,完全係丟架!

豬肉威 人稱「佩奇哥」嘅佢最近因爲憑高顏值係直播平台賣豬肉爆紅,仲有人話佢似王嘉爾
人稱「佩奇哥」嘅佢最近因爲憑高顏值係直播平台賣豬肉爆紅,仲有人話佢似王嘉爾(圖片來源:佩奇哥@抖音)
佩奇哥 粉絲追蹤人數一日之間就急升至10萬粉絲
粉絲追蹤人數一日之間就急升至10萬粉絲(圖片來源:佩奇哥@抖音)
佩奇哥 王嘉爾 豬肉威 有人話咁後生就出黎賣豬肉係不務正業!
有人話咁後生就出黎賣豬肉係不務正業!(圖片來源:佩奇哥@抖音)

「佩奇哥」霸氣回應:「乜都唔做先丟架!」

事後「佩奇哥」接受傳媒訪問時,就表示選擇做「豬肉佬」係因爲媽媽身體唔好,所以想幫去一齊賣豬肉,今年已經踏入5年。今次意外走紅佢都話好意外,認為係一個普通嘅職業,希望自己可以鼓勵到回鄉創業嘅後生仔。對於網友嘅謾罵,「佩奇哥」就霸氣回應:「20歲出頭做乜都唔丟架,乜都唔做先丟架!」,獲不少網友夠貼地!

王嘉爾 豬肉威 「佩奇哥」認為「豬肉佬」係一個普通嘅職業,希望自己可以鼓勵到回鄉創業嘅後生仔
「佩奇哥」認為「豬肉佬」係一個普通嘅職業,希望自己可以鼓勵到回鄉創業嘅後生仔(圖片來源:佩奇哥@抖音)
王嘉爾 豬肉威 對於網友嘅謾罵,「佩奇哥」就霸氣回應,獲不少網友夠貼地!
對於網友嘅謾罵,「佩奇哥」就霸氣回應,獲不少網友夠貼地!(圖片來源:佩奇哥@抖音)

港版「威威」回歸平淡生活

至於去年爆紅嘅「威威」風頭一時無兩名,其後自疑似威威舊照和黑歷史流出,加上除口罩露出蘆山真面目後,人氣完全係急劇下跌,短短入行57日疑因負面新聞不斷忽然退隱。不過更有人指佢回歸平淡生活,已經重返豬肉檔工作。

荃灣豬肉佬威威近期的狀況是?

被譽為「荃灣豬肉AK」的威威劉宋威,自除罩拍廣告後人氣急跌,消失多日的他再次回歸肉檔,早前有指為了避花生友同傳媒而進入室內工作,不過近日疑似再去返「幕前」,一張月頭被捕獲的照片可見,威威一改以往的灰白髮色,改以金髮示人,江湖味十分之濃。…詳情請看

荃灣豬肉佬威威的Fan Page還有運作嗎?

一早就有網民發現「豬肉威威」一向活躍的粉絲群組「荃灣鮮肉威威應援團」對上一個post已經是…詳情請看

圖片來源:佩奇哥@抖音、IG@waiwai_608、IG@jacksonwang852g7