袁詠儀張智霖舊訪問出土 「模範夫妻」只係人設?!

流行娛樂

廣告

張智霖同袁詠儀近年全力北上發展,更以「恩愛夫妻」以及「教科書式好老公」人設於內地圈粉,賺盡人仔。而最近張智霖於內地熱門節目《披荊斬棘2》再度登場,為贏比賽,張智霖不但邀請太太袁詠儀參與,更在台上補辦婚禮搞喊老婆,希望以此感動觀眾,不過卻惹來極多負評,連哥哥蘇有朋都暗寸,仲似乎因為此事搞到袁詠儀24年的影迷會都關閉,影響極大!近日內地網民再翻出袁詠儀以前的舊訪問,發現原來「恩愛夫妻」的人設係假的?!
袁詠儀 張智霖同袁詠儀婚紗相
張智霖同袁詠儀婚紗相(圖片來源:微博@到此一游影視工作室)

袁詠儀橫刀奪愛張智霖

近日有內地網民翻出張智霖的情史以及袁詠儀的舊訪問,發現呢對「恩愛夫妻」真係只係「人設」?!張智霖同袁詠儀一齊之前女友係許秋怡,2人當時都有另一半,因合作劇集《邊城浪子》而撻著。袁詠儀喺《志雲飯局》訪問表示佢當時立馬「解決」咗自己的感情事,然後再話俾張智霖知,等佢自己再作考慮,而被問到係咪橫刀奪愛,袁詠儀就回應見仁見智,只係知道自己鍾意的嘢就要去表達。

袁詠儀 袁詠儀喺《志雲飯局》訪問,自爆係橫刀奪愛
袁詠儀喺《志雲飯局》訪問,自爆係橫刀奪愛(圖片來源:《志雲飯局》截圖)
袁詠儀 內地網民不斷翻出張智霖的情史以及袁詠儀的舊訪問討論
內地網民不斷翻出張智霖的情史以及袁詠儀的舊訪問討論(圖片來源:WEIBO@白虎山九陰真人)

「恩愛夫妻」只係隻眼開隻眼閉?!

張智霖同袁詠儀於內地經常被視為模範夫妻,張智霖更被譽為「教科書式好老公」,不過呢位好老公,原來只係因為袁詠儀「護夫有道」而成?根據佢《志雲飯局》中提到,2004年時,張智霖同曾志偉曾於泰國拍攝《戰虎》時,去過一啲「特殊場所」,袁詠儀無嬲之餘,仲話男人就應該去見識下,好過老咗先嚟去。而佢喺另一個節目的言論都被翻出,指佢同張智霖講「玩歸玩,最好別讓我看見,遠一點吧」「記得做一些安全措施,知道嗎」被內地網民質疑,呢對模範夫妻的相處之道都不過係隻眼開隻眼閉!

袁詠儀 袁詠儀喺《志雲飯局》訪問
袁詠儀喺《志雲飯局》訪問(圖片來源:《志雲飯局》截圖)
袁詠儀
(圖片來源:weibo@野生炸姐)

袁詠儀自爆懷孕時張智霖仍堅持要出去玩

而且袁詠儀當年仲自爆過,懷孕時因為反應比較大,足足嘔咗成4個月,搞到街都唔敢出,而張智霖因為本來就好喜歡周圍玩,一個星期要玩足7日,佢想張智霖陪佢唔好出街,但張智霖的反應竟然係:「我在這裡幹什麼?你吐,我也不能替你吐,你不舒服,我也不能不舒服,你不能出去,但我要出去」結果出足7日改為隔日出。呢啲舊訪問一翻出,即成為微博熱話,內地網民「無語了,人設立得飛起,以後再也不覺得甜了」「看那個披荊斬棘,一群人被感動哭。我只能笑一笑讓我想起他老婆懷孕,他還要出去一周玩7天」「毀三觀了」「我擦…我還以為模範夫妻」「原來他是這種人」不過有網民都力撐指已經係當年的事,同埋現代夫妻大都數都係咁樣維持婚姻,無咩咁出奇。

袁詠儀
(圖片來源:weibo@娛樂綜藝影片截圖)

袁詠儀張智霖表演結婚?

《披荊斬棘2》話題不斷,張智霖近年全力北上發展。張智霖為贏比賽,不但邀請太太袁詠儀參與,更在台上喊老婆袁詠儀(有影片),因為…詳情請看

張智霖如何對現時的婚姻有什麼感受?

張智霖又指回帶1992年和袁詠儀相識的時候,指太太在心中目就是無與倫比的美麗,指出這樣一個高度,然後變成…詳情請看

圖片來源:wEIBO截圖