袁嘉敏自爆唔鍾意Hermès嫌LV圖案「好娘」 被網友翻舊帳曾出席品牌活動

流行娛樂

廣告

前港姐袁嘉敏(Candy)去年4月初突然怒罵鍾培生父子係人渣,大爆收到對方提出嘅古怪要求,一度成為話題人物。其後Candy搬離香港呢個是非地搬往法國波爾多展開新生活,都不忘拍片update自己在當地嘅所見所聞。日前佢就拍片回顧過去一整年的新聞,並提及在波爾多逛Hermès時獲VIP級招待一事!
袁嘉敏 Candy去年4月搬到法國波爾多展開新生活,經常拍片update自己在當地嘅所見所聞。
Candy去年4月搬到法國波爾多展開新生活,經常拍片update自己在當地嘅所見所聞。(圖片來源:candy_kamanyuen@IG)

袁嘉敏不甘示弱反擊!連續出3個IG Story反擊

Candy在影片中解釋當時在地聯絡人係Hermès的VIP,先會獲對方款待。佢直言討厭 LV亦唔鍾意 Hermes(家居用品除外),不過網友睇完後當然唔buy,翻舊帳指Candy在2021年11月曾出席LV品牌活動,根本就係拜金女一名。Candy當然不甘示弱反擊,在IG連續出3個story解釋,表示當時剛好出席珠寶發佈會後見到相隔一條街正在舉行LV品牌活動,所以先同朋友前往去觀賞表演。

袁嘉敏 Candy不甘示弱係IG連續出3個story回應網友指佢係拜金女一事
Candy不甘示弱係IG連續出3個story回應網友指佢係拜金女一事(圖片來源:candy_kamanyuen@IG)

自爆討厭LV嘅原因: monogram嘅圖案「好娘」

之後Candy又強調最鍾意用低調品牌,並逐一講出品牌名,佢之後再解釋自己討厭LV嘅原因,係因爲 LV monogram嘅圖案「好娘」,而Neverfull 系列亦好醜樣。之後佢在片中表示希望大家可以擺脫對佢嘅誤解,重新認識佢。

袁嘉敏 Candy解釋自己討厭LV嘅原因,係因爲覺得 LV monogram嘅圖案「好娘」
Candy解釋自己討厭LV嘅原因,係因爲覺得 LV monogram嘅圖案「好娘」
(圖片來源:Candace Yuen @youtube)

曾收到接近100個嘅「飯局」!自稱無興趣參加

其實今次Candy並非第一次強調自己並非「拜金女」一名,早年佢自爆曾收到接近100個嘅「飯局」,甚至有人開7位數港幣佢都無興趣參加,並指「我之前嘅男友都唔係咁有錢」。

袁嘉敏 Candy早年自爆有人開7位數港幣要佢出席「飯局」,但佢都無興趣參加
Candy早年自爆有人開7位數港幣要佢出席「飯局」,但佢都無興趣參加(圖片來源:candy_kamanyuen@IG)

強調慣咗靠自己搵錢:「下下都講錢嗰啲人我係好驚」

而早前佢拍片首度開腔剖白與鍾培生父子關係時,就曾透露13歲就靠自己打工搵錢,一直都慣咗靠自己,「其實講真我自己性格本身係好怕人哋成日都講錢嘅,即係下下都講錢嗰啲人我係好驚㗎。」當時佢表示報導出街後,令自己係大家嘅印象就係貪人錢,「好似我下下同人哋講錢呀,其實就真係唔係囉。」

袁嘉敏 Candy指透露13歲就靠自己打工搵錢,一直都慣咗靠自己!
Candy指透露13歲就靠自己打工搵錢,一直都慣咗靠自己!(圖片來源:candy_kamanyuen@IG)

關鍵詞
袁嘉敏
圖片來源:Candace Yuen @youtube、candy_kamanyuen@IG