繩角丨蘇麗珊新歌隱藏內心黑暗面 自爆被狂負評:我俾人inbox問候

流行娛樂

廣告

蘇麗珊(Ceci)今年加盟華納唱片,推出第三首歌《愛情只是藝術品》,仲要係佢自己親自作曲,當中發生唔少趣事!由演員到歌手,《新Monday》邀請到Ceci分享創作歌曲到自己愛情的經歷,亦回應最近ViuTV劇集《繩角》負評一事!
蘇麗珊
(圖片來源:新monday編輯部)

新歌抒發內心黑暗面

蘇麗珊Ceci第三首新歌《愛情只是藝術品》,表示第一次作曲抒發一些隱藏心中的傷痛同黑暗面,填詞人仲幫佢將首歌推到極致!Ceci期望之後會創作或者唱一啲有關成長經歷的歌曲,回顧之前自己面對唔好事情或情傷,以前會想好孩子氣咁反擊,但坦然自從俾某人點醒「每個人行的路係自己的修道場」,令自己成長咗好多,所以之後想同粉絲一齊分享呢份經歷。

蘇麗珊
(圖片來源:官方提供)
蘇麗珊 歌曲用咗藝術家banksy的概念
歌曲用咗藝術家banksy的概念(圖片來源:官方提供)
蘇麗珊
(圖片來源:官方提供)

自爆愛情經歷 鍾意分析對方行為

蘇麗珊都有試過拍拖時好受傷,去到對方想將佢摧毀的地步,但Ceci都會試圖去理解佢的行為,仲大爆自己係鍾意分析對方行為的人,所以希望呢首歌可以成為聽者的出口。問到鍾意刻骨銘心定淡淡然細水流長的愛情,Ceci就表示佢係「愛是最大權利」的人,認為愛情通常應該會經歷熱戀期,似乎都比較喜歡刻骨銘心的愛情。仲叫粉絲可以留意多啲佢之後的歌曲,因為會更加了解到ceci,用歌去透露自己唔同的感受!

蘇麗珊
(圖片來源:新monday編輯部)

因《繩角》俾人「inbox」問候

對於最近ViuTV劇集《繩角》負評一事,自言無諗過會有咁多人關注自己的演技,仲收到唔少人直接「inbox」大鬧Ceci,不過Ceci都樂觀面對,多謝大家的評論之餘,自己都感到非常唔好意思。Ceci表示一開始接到劇本時都掙扎咗好耐要唔要接呢個角色,因為同自己其實太大出入,早前ig亦有提到「導演給我的指令卻是一種我從未想過的演繹方式」,似乎大家都可以理解多啲ceci呢種新的演技,同呼籲大家支持《繩角》!

繩角 蘇麗珊劇中被指來來去去都係同一款表情。
網民狠批蘇麗珊在劇中來來去去都係同一款表情。(圖片來源:ViuTV《繩角》劇照)

無學過戲 之後會更努力

《那一天我們會飛》自爆自己當時並無上過演藝的課程,但多得排戲拍咗3個月,所以比較入戲,暗示《繩角》似乎唔夠多時間準備。講到最鍾意自己邊套戲,原來大家心目中的文青女神最愛自己的電影竟然係《翻生爭霸戰》的角色,因為當時角色古靈精怪,劇情亦超自然。

繩角 當年蘇麗珊仲因為拍《哪一天我們會飛》而同游學修戲假情真,不過戀情只維持了約十個月,兩人就分手收場。
當年蘇麗珊仲因為拍《哪一天我們會飛》而同游學修戲假情真,不過戀情只維持了約十個月,兩人就分手收場。(圖片來源:新傳媒照片庫)

未來有大突破角色

最後Ceci仲話雖然做咗歌手,但之後都會繼續演戲同唱歌,仲話自己會拍一啲古靈精怪的角色,係大突破做「另一個維度的生物」!

credit:
hair : Franco Chung@Leonardo 3 Haircorner.
make up : Chi Chi Li
Wardrobe: ITeSHOP

圖片來源:新傳媒照片庫、官方提供、新monday編輯部、ViuTV《繩角》劇照、