飛黃騰達|蘇雅琳與波仔Boris演30集長劇惹爭議 呢位鏡仔先有資格做男一﹗

流行娛樂

廣告

COLLAR成員蘇雅琳Ivy So在ViuTV劇《飛黃騰達》擔演女一,而男主角是YouTuber波仔Boris,網民對首次拍劇便做男一,兼能與「顏值擔當」Ivy So演情侶,有很大反應,更起哄質問為何無MIRROR成員份,更指一位鏡仔最有資格擔得起這角色,與Ivy So演情侶。
蘇雅琳 21歲的蘇雅琳,IG追蹤人數近30萬,在COLLAR中人氣高企。
21歲的蘇雅琳,IG追蹤人數近30萬,在COLLAR中人氣高企。(圖片來源:IG@ivyysooo)

波仔Boris被網民嘲似鄧兆尊

蘇雅琳Ivy So昨日為ViuTV新劇《飛黃騰達》開鏡拜神,與Boris在劇中演一對情侶,親熱戲少不免,問Boris可有擔心成為粉絲公敵,佢笑言暫時安全,透露是大家可接受的程度,而Ivy So亦插嘴表示尺度很健康,以安撫粉絲們!不過網民對Ivy So配Boris很反感!

蘇雅琳 網民嘲波仔Boris似鄧兆尊,斥他與蘇雅琳不合襯。
網民嘲波仔Boris似鄧兆尊,斥他與蘇雅琳不合襯。(圖片來源:Viu 1娛樂新聞截圖)

蘇雅琳強調與波仔親熱戲「健康尺度」

Boris做男主角惹來熱議,而他亦直認連阿媽都唔相信他能當男主角,而一眾男性朋友更表示大為妒忌,紛紛要求探班,無非想見Ivy So一面。Boris接受Viu 1娛樂新聞訪問時,對Ivy So大笠高帽,大讚第二次拍劇的Ivy So大方向他提供「拍劇教學」:「佢教我點睇劇本,有乜要注要,真係好好,好多謝佢,因為真係乜都唔識!」演少年股神的Boris坦言無任何投資經驗,加上對白長又多,他感到很吃力,直認遇到對手爆肚時完全接不上,自封NG王。

蘇雅琳 蘇雅琳接受Viu 1娛樂新聞訪問時,直言細細個就睇波仔啲片。
蘇雅琳接受Viu 1娛樂新聞訪問時,直言細細個就睇波仔啲片。(圖片來源:Viu 1娛樂新聞截圖)
蘇雅琳 蘇雅琳
蘇雅琳(圖片來源:IG@ivyysooo)

肥腸都好過波仔

網民直指Boris高攀Ivy So,狠批他未夠料,「男一個門檻幾時變得咁低?」、「30集長劇竟然搵個無演過劇嘅做男主角?唔好拖累我哋蘇雅琳呀」、「配角肥腸都好過佢」、「係咪負責劇組飯盒出波仔飯咋佢?」、「我以為鄧兆尊」、「係咪演傻仔先搵佢」、「係咪佢阿媽課金先接到呢套劇?」、「拍拍下戲假情真點筫?」、「佢個嘴歪點同蘇雅琳拍嘴戲?嗚~」等等。

蘇雅琳 網民指任何一個男配都好過波仔Boris左一)
網民指任何一個男配都好過波仔Boris(左一)(圖片來源:Viu 1娛樂新聞截圖)
蘇雅琳 劇中還有Alice、Sica、Win Win,網民指肥腸都好過波仔Boris!
劇中還有Alice、Sica、Win Win,網民指肥腸都好過波仔Boris!(圖片來源:Viu 1娛樂新聞截圖)

網民推舉王智德Alton才是最佳男主角人選

蘇雅琳是COLLAR當中繼Marf後做女一,加上是隊中「顏值擔當」,不少網民質疑為何ViuTV的三十集長劇,竟然無預MIRROR,反而搵沒有拍劇情經驗、樣子又不討好的Boris。有不少網民更推舉王智德Alton做男主角,大讚他配Ivy So相襯,「個髮型都差唔多啫,點解唔搵王勁?」、「王勁拍過唔少劇,次次唔同種類都handle到」、「Alton次次做男配,點解今次唔畀佢做男一?」、「搵ivyso做女主角,應該係要搵個有演戲經驗,演技不俗去lead住佢,師兄王勁最合適」、「MIRROR個個出去拍戲,呢個男一機會應該預比Alton啦。」

蘇雅琳 網民指Alton在《大誠實家》的髮型同Boris劇中造型激似,搵Alton取代男主角!
網民指Alton在《大誠實家》的髮型同Boris劇中造型激似,搵Alton取代男主角!(圖片來源:FB@王智德)
蘇雅琳 Alton參與過不少劇集,曾在《繩角》中演出!
Alton參與過不少劇集,曾在《繩角》中演出!(圖片來源:FB@王智德)
蘇雅琳 Alton後排左二)演過《i Swim》
Alton(後排左二)演過《i Swim》(圖片來源:FB@王智德)

圖片來源:Viu 1娛樂新聞截圖、IG@ivyysooo