蔡瀾的日記︳蔡瀾再爆seed力批教煮餸YouTuber似做show!

流行娛樂

廣告

香港著名食評家、香港四大才子之一嘅蔡瀾,不時於facebook撰寫「蔡瀾的日記」紀錄生活趣聞。早前於批評現時香港大熱嘅Omakase料理「當所有客人是笨蛋」,此番言論引嚟唔少的爭議性,專欄作家周顯都曾因此撰文攻擊蔡瀾!近日(8日)「蔡瀾的日記」再爆Seed,力批教煮餸YouTuber!

蔡瀾
(圖片來源:fb@蔡瀾)

教煮餸YouTuber似做show

蔡瀾今次於「蔡瀾的日記」中,文章首句就力批教煮餸YouTuber,睇完覺得無咩好學「Youtube中經常出現大廚教煮菜的節目,看了覺得沒什麼好學」蔡瀾指自己的廚藝係絕對比唔上佢哋,不過勝於「簡單」2字,如果唔係不如去餐廳食仲好啦「勝的是越簡單越好,不然到餐廳去更妙」呢段說話原來暗寸教煮餸的YouTuber,煮一碟餸煮到好似做show咁!

蔡瀾 youtube頻道「點 Cook Guide」係香港一個非常受歡迎的飲食頻道示意圖,並非當事人)
youtube頻道「點 Cook Guide」係香港一個非常受歡迎的飲食頻道(示意圖,並非當事人)(圖片來源:youtube@點 Cook Guide)

以煮鯧魚為例:可憐的一尾小鯧

蔡瀾以煮鯧魚為例,描述教煮鯧魚的情形,指啲廚師只不過煮條小鯧魚,就係咁磨大刀「大刀在鐵條上磨了又磨,原來要切一條又小又薄的鯧魚」然後先𠝹幾刀切幾下,再將姜切成長方形,蒜頭拍碎切成茸,豆瓣醬都用刀嚟切,整生油變熟油,整個過程不斷強調「備用」,最後爆好所有配料,再加白飯同大量太白粉令醬汁變濃先上碟。蔡瀾指睇完整個烹飪,真係可憐呢條「又小又薄的鯧魚」,經過咁多過程的折騰,其實咩味都無晒,仲要上電視,睇嚟蔡瀾唔止批評煮餸YouTuber,更寸埋電視上教煮餸的節目。

蔡瀾 王剛經常教煮魚
王剛經常教煮魚(圖片來源:Chef Wang美食作家王剛)
蔡瀾
(圖片來源:Chef Wang美食作家王剛)
蔡瀾
(圖片來源:Chef Wang美食作家王剛)
蔡瀾 原文
原文(圖片來源:FB@蔡瀾)

疑暗寸美食作家王剛

唔少網民睇完都認為蔡瀾呢個評論係暗寸緊一啲內地教煮餸的YouTuber,特別係youtube「Chef Wang美食作家王剛」因為蔡瀾描述的整個過程都同王剛教煮餸的影片相似,特別係王剛教煮魚的影片,當中又不斷強調「備用」兩字,又加入大量的太白粉水等。不過亦有網民猜測係加拿大電視台每日播出的煮食節目《Yan Can Cook(食得是福)》主持甄文達,不過都只係網民猜測,真正講緊係邊個蔡瀾就並無指名。

蔡瀾
(圖片來源:Chef Wang美食作家王剛)
蔡瀾
(圖片來源:Chef Wang美食作家王剛)

網民:真係多舊魚!

大部分網民都極為認同蔡瀾的文章「經蔡瀾先生一解釋就明白老子言「治大國如烹小鮮」之義」「整色整水」「蔡先生一針見血!」「對大陸的煮食影片不要有任何期望」「至緊要有型嘛..」「蔡生說到我心聲,啲youtube 真係多舊魚」不過都有網民唔認同「講老實 條片明顯係職業廚師做嘅,叫人備用無咩問題,豆瓣醬切完真係好爆啲嘅」「薑蔥蒜切完備用有咩問題?」

圖片來源:Chef Wang美食作家王剛、fb@蔡瀾、youtube@點 Cook Guide