43歲葉璇「大媽look」現身香港 自爆賣醜帶貨係有原因!

流行娛樂

廣告

43歲的葉璇近年專注於內地發展,早前開直播帶貨時被指大走樣,露出大肚以及怪異舉動嚇窒網民。近日葉璇罕有回港出席ViuTV劇集《法與情》拜神儀式,身穿貼身裙嘅佢明顯身形發福不少。她亦在受訪中坦言自己賣醜扮大媽係有原因,仲大讚自己今次角色十分成功!

43歲葉璇身形走樣現身香港

近日,葉璇身穿碎花緊身裙出席出席ViuTV劇集《法與情》拜神儀式,雖然未見之前直播帶貨時候嘅「士啤呔」,但明顯睇得出葉璇發福不少、大媽味濃。相比起同場以一身律師打扮現身嘅46歲謝安琪就差得遠,雖然謝安琪比葉璇大三歲,又生咗兩個小朋友,但依然比葉璇keep得更好,少女味依然。

葉璇 葉璇身穿碎花緊身裙出席出席ViuTV劇集《法與情》拜神儀式,明顯跌Watt嘅佢比起同場其他女演員特別重大媽味!
葉璇身穿碎花緊身裙出席出席ViuTV劇集《法與情》拜神儀式,明顯跌Watt嘅佢比起同場其他女演員特別重大媽味!(圖片來源:Facebook@MakerVille)

網民mean爆留言狠批:葉璇買完餸嚟?

雖然今次葉璇時隔多年回港拍劇,但網民一見到發福不少嘅葉璇都忍唔住留言狠批:「葉璇買完餸嚟?」、「左邊個村姑想點?」、「左邊果位真係搞唔掂」、「見到葉大媽想嘔」、「葉大媽回港幫忙吃廚餘嗎?!」

葉璇
(圖片來源:網民留言截圖)
葉璇
(圖片來源:網民留言截圖)
葉璇
(圖片來源:網民留言截圖)
葉璇
(圖片來源:網民留言截圖)

坦言故意賣醜扮大媽帶貨

當葉璇被問到有關早前在直播做出連番怪異行為,大曬「士啤肽」又撩鼻、搲腳趾一事時,葉璇就坦言一切都只係角色需要,唔覺得自己係放下身段去賣貨,又話個肚腩只係角色造型:「都係角色嚟㗎啫,姐係個角色好成功,帶貨直播做Artist咩都係角色演出,都係本色演出。如果扮醜,啲人話『哇好肥好醜』,咁咪即係成功囉,如果你唔成功咪賣唔到啲貨囉。角色係咁就要咁㗎啦。」

葉璇 葉璇接受訪問時多次話之前直播嘅形象只係角色之一,連肚腩都係造型嘅一部分。
葉璇接受訪問時多次話之前直播嘅形象只係角色之一,連肚腩都係造型嘅一部分。(圖片來源:Youtube@Viu1 HK)
葉璇 個「肚腩造型」又幾真喎
個「肚腩造型」又幾真喎(圖片來源:葉璇直播間影片截圖)

自爆蜜運中 對象非小默先生

今次於ViuTV劇集《法與情》中飾演沒拍拖又沒結婚嘅樸素角色,當被問到現實生活有否拍拖時,葉璇直認正在與圈外人蜜運中,對方並非前男友小默先生。雖然近年發福不少嘅葉璇屢被傳出懷孕,但葉璇就連聲否認,又表示暫時冇計劃同男友結婚,生小朋友亦都隨緣。

葉璇 葉璇於19年宣布結束四年情,與細11年的內地造型師小默先生分手,分手後葉璇行徑開始怪異。
葉璇於19年宣布結束四年情,與細11年的內地造型師小默先生分手,分手後葉璇行徑開始怪異。(圖片來源:東方新地資料庫)

43歲葉璇內地古裝劇由少女演到熟女

葉璇近年轉戰內地發展,曾因拍片開濾鏡太重手,搞到面目全非變老翻網紅,又試過身穿肉色保暖底衫做直播,勁鬆弛素顔殘樣盡露,多次做出反常行為令網民睇到眼凸,不過有指葉璇是刻意吸引大家眼球。葉璇3年前拍攝的內地古裝電視劇《譙國夫人》上月在中央電視台播出,女主角葉璇由18歲少女演起,隨即引起網民熱議。

葉璇 呢個造型已經唔係18歲。
呢個造型已經唔係18歲。(圖片來源:微博@葉璇)
葉璇 葉璇扮少女扁嘴撒嬌。
葉璇扮少女扁嘴撒嬌。(圖片來源:微博圖片)

網民劣評如潮 大叫「救命」冇眼睇

在劇中葉璇與任重會有感情線,觀眾睇完即留言「唔想睇老人家談情」、「廣場大媽大叔的cosplay」、「兩個人加一起是不是都快100歲了…」,內地觀眾紛紛指「觀眾的命……也是命」、「侮辱我眼睛」、「是請不到年紀小的演員嗎」,葉璇更被指「冼夫人?不要吧,救命!」、「看上去又老又壯又肥」。

葉璇
(圖片來源:微博討論區截圖)
葉璇
(圖片來源:微博討論區截圖)
葉璇
(圖片來源:微博討論區截圖)
葉璇
(圖片來源:微博討論區截圖)
葉璇
(圖片來源:微博討論區截圖)
葉璇 廿年前花樣年華的葉璇,古裝扮相甜美可人。
廿年前花樣年華的葉璇,古裝扮相甜美可人。(圖片來源:無綫影片截圖)

葉璇近年走樣實錄

葉璇 43歲的葉璇,不時以造身打扮帶貨做直播,身上三截肉好搶fo。
43歲的葉璇,不時以造身打扮帶貨做直播,身上三截肉好搶fo。(圖片來源:葉璇直播間影片截圖)
葉璇 葉璇被指直播時經常做出反常行為。
葉璇被指直播時經常做出反常行為。(圖片來源:葉璇直播間影片截圖)

葉璇為帶貨做直播不顧儀態

為了賺人仔,葉璇近年除拍劇、演舞台劇,亦全身投入帶貨做直播,見她把自己最真實的一面呈現在網民的眼前,除了素顏身穿保暖底衫非常求其,她更不時做出令人覺得惡心的行為,例如在鏡頭前撩鼻、搲腳趾、剪腳甲等,完全不顧儀態,唔理自己是藝人身份。

葉璇 葉璇𢱑腳。
葉璇搲腳。(圖片來源:葉璇直播間影片截圖)
葉璇 當眾剪腳甲。
當眾剪腳甲。(圖片來源:葉璇直播間影片截圖)
葉璇 鏡頭前忘我撩鼻。
鏡頭前忘我撩鼻。(圖片來源:葉璇直播間影片截圖)

葉璇當眾伸手入褲 唔洗手進食

葉璇幾乎每次出鏡都引起網民熱議,近月她的身形再度發脹,除了身上的三截肉有礙觀瞻,舉手投足亦滲出濃烈的「大媽味」。情人節(2月14日)生日的她,在生日前夕開了幾個鐘直播,為減齡紮起孖辮,繼續身穿緊身保暖衣出鏡,期間她不止一次很自然地伸手入褲狂搲,之後仲唔洗手食榴槤,其舉止極度不雅,網民似乎亦見慣不怪。

葉璇 直播中多次伸入褲狂𢱑。
直播中多次伸入褲狂搲。(圖片來源:葉璇直播間影片截圖)

圖片來源:微博@葉璇、《譙國夫人》截圖、葉璇直播間影片截圖、網民留言截圖、Facebook@MakerVille、Youtube@viu1 hk資料或影片來源:原文刊於東方新地