荃灣ak豬肉威威被爆疑真正身份 並非豬肉分割員?!

流行娛樂

廣告

荃灣爆紅ak豬肉威威劉宋威魅力沒法擋,紅爆師奶界,近日搞埋粉絲近距離生日會,百位粉絲到埸慶生支持。近日爆出威威並唔係一直做豬肉分割員,原來疑似曾經做過傳銷?!仲賣過一支神奇產品?! 網民:唔怪之得唔可以露全相啦!

荃灣ak 豬肉威威
(圖片來源:ig@waiwai_608)

網民爆出威威疑似做傳銷?!

近日有網民爆出一張疑似威威的照片,照片中該男士拎住一枝黑色產品自拍,眼利網民即指出拎呢支產品影得相就係做傳銷工作,仲指做得傳銷就無個好人。跟住網民仲搵出呢支產品功效神奇,「呢支嘢癲架,佢哋講到噴胸會豐胸,噴頭會生髮,噴臉會瘦臉,講到支嘢萬能有智慧識得知你噴緊邊。」有網民就話職業無變「咁以前職業都係劏豬,但就係劏港豬囉」「傳銷傳到做明星,好勵志,銷佬又可以宣傳」「唔怪之得唔除罩,原來做傳銷」「總之建華啲馬仔一律唔當好人」不過有網民就力撐威威「咁又點?要佢受網络公審?改過自身,己屬好事,何必要揭他瘡疤,人誰無過,豁達啲,睇開啲!放個過人,亦饒恕自己」

荃灣ak 豬肉威威
(圖片來源:ig@waiwai_608)
荃灣ak 豬肉威威
(圖片來源:LIHKG區截圖)
荃灣ak 豬肉威威
(圖片來源:LIHKG區截圖)

傳銷男相撞樣TVB「御用奸人」李天翔

傳銷男照片令唔少網民認為如果係威威本人的話,除咗罩應該可以做奸角,因為撞樣TVB「御用奸人」的李天翔!不過有網民就認為李天翔更man更靚仔!

荃灣ak 豬肉威威 李天翔 冥冥之中 獲網民大讚靚仔有型!
(圖片來源:IG@litincheung)

重溫威威生日會

爆紅荃灣豬肉分割員AK威威爆紅後,粉絲知道嚟近6月8日生日的威威,幫佢大搞生日粉絲見面會,嚟個近距離接觸!6月5日荃新天地1期花園廣場,3時正開始生日會,未夠3點已聚集多名師奶粉絲,炎熱中午,粉絲們一早就舉晒牌等威威到場。威威為回饋威威豬們,仲上台表演整愛心漢堡扒,同粉絲大合照,滿足粉絲心願,早前威威喺自己的YouTube頻道中玩你問我答,威威就透露自己錫粉絲,以粉絲為先,果真無錯!威威仲因為咁多粉絲支持自己最後仲落下男兒淚,相信今次的生日會威威相當滿意!

詳情:豬肉威威荃灣生日會過百粉絲舉牌支持場面墟冚 粉絲尖叫示愛

荃灣ak豬肉佬威威做豬肉分割員前,還做什麼工作?

荃灣爆紅ak豬肉威威劉宋威魅力沒法擋,紅爆師奶界,近日搞埋粉絲近距離生日會,近日爆出威威並唔係一直做豬肉分割員,原來疑似曾經做過…詳情請看

威威生日會詳情?

6月5日荃新天地1期花園廣場,3時正開始生日會,未夠3點已聚集多名師奶粉絲,炎熱中午,粉絲們一早就舉晒牌等威威到場。威威為回饋威威豬們,仲上台表演…詳情請看

圖片來源:IG@litincheung、ig@waiwai_608