荃灣豬肉佬威威拍片哭訴自己只係屋邨仔 勢要挽回師奶的心!

流行娛樂

廣告

荃灣爆紅豬肉威威劉宋威俾奶師粉絲熱捧,喺youtube拍片教大家煮餸,勁接廣告Job,成為廣告界的新寵兒!所謂人紅是非多,仲不斷俾網民搵返以前的黑歷史,早前被網民爆出疑似做傳銷,又被爆狂串mirror同collar,真係是非不斷。近日再有網民爆料,原來威威之前撈偏?更有網民指出佢「玩好多女人」?純情暖男形象幻滅!今日威威終於忍唔住要出片澄清,仲要講講吓哭了?!
豬肉威威 威威拍咗成分鐘影片
威威拍咗成分鐘影片(圖片來源:ig@waiwai_608)

威威哽咽拍片澄片:我唔係黑社會

威威面對連日嚟被爆出勁多的黑歷史終於忍唔住要回應,今日(16日)於ig拍片「近日收到好多唔少的報導,好多負面的說話,話我唔係好人,話我係黑社會,首先我要澄清返,我只係一個普通屋邨成長,基層出生,亦唔係大家所講的黑社會,點解喺屋邨長大就係黑社會,點解有紋身就唔係好人,就要俾人歧視,點解我自己的事業去賣豬肉,揸把刀就要去斬人哋,之前聽好多人講人紅事是非多,實會俾人攻擊,自己明白呢個道理,但自己感受到…」條片見到威威未講完,已經哽咽講唔到落去咁,望落似因為忍唔住想喊無辦法再講。

豬肉威威 威威最後喊唔出都講唔到落去
威威最後喊唔出都講唔到落去(圖片來源:ig@waiwai_608)

睇吓威威點講:

網民反應2極 :喊得有啲假

有唔少網民睇完條片都好支持威威,叫威威加油,又話「support you」「支持」「你已經做得好好」「頂住呀」但有啲網民就覺得威威好似喊極都喊唔出咁「喊到未?」「點解喊極都喊唔到?」「係咪睇緊貓紙」「有啲假喎」

豬肉威威
(圖片來源:ig@waiwai_608)
豬肉威威 威威
(圖片來源:ig@waiwai_608)

為什麼荃灣豬肉佬威威會哭?

威威面對連日嚟被爆出勁多的黑歷史終於忍唔住要回應,哭訴近日收到好多唔少負面的報導,並指…詳情請看

網民有什麼反應?

有唔少網民睇完條片都好支持威威,叫威威加油,但都有不少網民就覺得威威好似喊極都…詳情請看

關鍵詞
豬肉威威
圖片來源:ig@waiwai_608資料或影片來源:ig@waiwai_608