卓sir私底下仲Man 苗僑偉寵愛戚美珍27年

流行娛樂

廣告

無綫新劇《使徒行者2》開播,雖然佘詩曼同林峯唔參與,但許紹雄同三哥苗僑偉等重量級人馬繼續留低!苗僑偉扮演的卓Sir,魅力十足!其實私底下的卓Sir,即是三哥同老婆戚美珍已經結婚27年,依然恩愛。名副其實是愛妻號好爸爸,絕種好男人!

text -Sunday Kiss edit-Cherie photo -Sunday Kiss

苗僑偉再演卓Sir

無綫劇集《使徒行者2》早前開播,雖然佘詩曼同林峯唔演,但係飾演卓Sir嘅苗僑偉今輯繼續留低,劇中有型又有頭腦,私底下絕對名副其實愛妻號,Man到爆。

一定照顧她一生一世

現年59歲嘅三哥仲係非常有型,其實從以前開始三哥畀人嘅感覺已經係好瀟灑、成熟穩重,82年苗僑偉同戚美珍合作《飛越十八層》擦出愛火,90年結婚至今已經27載。雖然三哥間唔中都會傳出緋聞,但戚美珍依然相信三哥,三哥接受本刊訪問時曾經講過:「她(戚美珍)為我生小朋友,每個人年紀都會大,樣貌會變,沒理由生完小朋友丟了她,做男人要學懂承擔,跟你生活那麼多年,不可以半途拋棄她,結婚時已是一個承諾,我跟太太經歷過很多風浪,一定照顧她一生一世。」深情告白,難怪兩公婆能夠恩愛如此。

結婚25年大放閃光彈

三哥前年仲趁住結婚周年紀念,在微博大放閃光彈!佢仲寫到:二十五年不算長,但肯定是不短的時光,謝謝有你的陪伴,謝謝有你們的祝福…….感恩!

一仔一女幸福滿滿

三哥同戚美珍育有一仔一女,大女苗彤已經26歲,盡得屋企人真傳身材非常好,上年仲獲邀成為上屆港姐嘅御用攝影師,前途無可限量。但係上年就曾經傳出苗彤同鄭俊弘擦出愛火,搞到三哥派三嫂睇住囡囡,愛女心切,相信所有為人父母嘅都明白嘅。而囝囝苗俊則長駐喺加拿大。

仔女健康最重要

三哥說,一個男人,無論在外面怎樣 撒野馳騁,總嚮往回家的溫暖感覺。 「見到一對仔女開開心心、健健康 康,好過給我一個男主角獎。」說來老 土,但相信是天下父母的心聲。三哥同仔女打成一片,絕對不是怪獸家長。