多謝曾志偉邀姜濤、花姐力撐193:「有啲嘢得佢夠膽講」

流行娛樂

廣告

自從曾志偉立誓復興TVB之後,佢不斷從Viu TV身上搵熱度,近日更通過同Viu TV口水戰攞到媒體眼球。早前花姐接受訪問就回應193及曾志偉嘅「空中戰」,直言:「我呢啲大人有包袱唔夠膽講出嚟,佢(193)夠膽講。」即刻睇睇詳情!

撰文:Andy|圖片:193 IG、《花姐Error遊》 截圖|編輯:海月

花姐力撐193 直言:「有啲嘢得佢夠膽講」

曾志偉回歸TVB之後動作多多,清理完派系之後就開始同ViuTV「空中戰」博得媒體眼球。先喺訪問中透露自己曾邀姜濤上TVB,不過被人地拒絕。其後曾志偉又笑Viu TV收視得4點,點知俾193@error反擊寸爆翻佢。

花姐力撐193 直言:「有啲嘢得佢夠膽講」
曾志偉又笑Viu TV收視得4點,點知俾193@error反擊寸爆翻佢。

花姐就回應曾志偉邀請姜濤被拒一事,佢指自己係透過仔仔才知呢件事。花姐作為其經紀人,並冇收到TVB或者曾志偉嘅電話。佢直言唔知對方係點樣發出工作邀約。不過,花姐都大方咁表示:

「我又唔知老爺(曾志偉)當時點邀請姜濤。無論如何,我都好多謝志偉欣賞姜濤同畀機會佢,第日有冇機會合作就再算。」

花姐力撐193 直言:「有啲嘢得佢夠膽講」
花姐作為姜濤經紀人,表示並冇收到TVB或者曾志偉嘅電話。

至於193@ERROR寸爆曾志偉一事,花姐力撐193,直言:

「佢講嘅內容唔係冇道理,有啲我係認同。我呢啲大人有包袱唔夠膽講出嚟,佢夠膽講。但我都會同佢講,做公眾人物要互相尊重。」

花姐力撐193 直言:「有啲嘢得佢夠膽講」
至於193@ERROR寸爆曾志偉一事,花姐力撐193

雖則如此,花姐都為佢惹火嘅言論降溫,幫口話:「193嘅言論係見慣不怪,佢會當眾話『花姐你好肥』。大人係唔會怪佢,佢係一個直腸直肚嘅人。」

花姐力撐193 直言:「有啲嘢得佢夠膽講」
「193嘅言論係見慣不怪,佢會當眾話『花姐你好肥』。大人係唔會怪佢,佢係一個直腸直肚嘅人。」

曾志偉啜爆性感女模影片詳情是?

近日曾志偉與一名性感女模慶生的視頻流出,從片中可見曾志偉在飯局中為壽星女熱唱生日歌之後,特意走向女模身旁一同吹蠟燭,隨後更上前啜爆該名女模,女模的身份背景亦立即被網民起底⋯⋯詳情請看

《獎門人》 停播了何時才會復播?

《開心無敵獎門人》早前播出最後一集就宣布暫別幕前,令不少觀眾都大為不捨,身兼總經理要職的曾志偉透露只要「將下半年節目安排好」或者睇下有機會下半年復播⋯⋯詳情請看