艾粒演唱會|余迪偉被笑性取向怒斥職場蝦人!網民質疑係曲線宣傳?

流行娛樂

廣告

艾粒演唱會惹是非,余迪偉在社交網發炮轟少爺占和當奴開騷公開取笑其性取向,火速成為熱話,網民齊齊撐余迪偉鬧得有道理,不過有不少網民質疑是一場陰謀。

艾粒演唱會|相隔4個月再開騷

艾粒演唱會part 2昨晚(10日)首場,少爺占及當奴在舞台上大放笑彈,但似乎演出內容惹怒DJ同事余迪偉。凌晨兩點,余迪偉在社交網發文炮轟艾粒,分享了一張艾粒首場演唱會的相,台上熒幕上是余迪偉的相片,旁寫上「迪偉同你浸溫泉」,余迪偉出po怒斥「Enough is enough! 你哋都玩咗咁多年啦,我都冇出聲咁多年啦,你哋都有頭有面有地位,仲玩?呢張相係我IG嘅,有冇經過我同意上你哋個大台去賺錢呢?呢單嘢係性取向歧視同埋職場歧視!」並tag了少爺占和當奴。

艾粒 艾粒少爺占和當今年再開騷四場。
艾粒少爺占和當今年再開騷四場。(圖片來源:IG@jimyan)
艾粒 余迪偉發文炮轟艾粒,更tag埋少爺占和當奴。
余迪偉發文炮轟艾粒,更tag埋少爺占和當奴。(圖片來源:IG@dikwai)

網民:咩年代仲笑人基?

余迪偉發文後即成熱話,網民幫口鬧爆艾粒,「老實講,從來唔覺得好笑」、「支持你出聲表態」、「支持你﹗」、「艾粒咁多年淨係識玩屎屎尿尿屁,支持余迪偉去平機會、知識產權署投訴」、「唔識尊重人,支持割席啦﹗」、「咩年代,仲笑緊人基?」等。

艾粒 少爺占、當奴去年成軍廿年!
少爺占、當奴去年成軍廿年!(圖片來源:IG@jimyan、IG@donaldtong)

「玩咗咁多年依家先嬲?有可疑!」

艾粒十多年來一直以「迪偉後花園」、「迪偉俱幾部」作為話題,有網民質疑有陰謀,認為余迪偉同艾粒同事兼老友,似為二人宣傳演唱會炒熱話題居多,「講咗咁多年,今時今日先出嚟話嬲?有可疑喎!」、「玩咗咁多年,一直以為你鍾意咁玩法,係咪見呢次開騷無乜noise呀?」、「係咪幫艾粒個騷make noise咋」、「係咪曲線宣傳?」、「其實咁多年來聽佢地笑兜個圈笑你,我個人聽到就覺得你地好朋友!同埋你係好講得笑,一定係大方大量的人。」、「艾粒個個星期都玩,我以為你係唔會介意」、「點睇都係迪奶曲線宣傳啦」、「擺明曲到咁都問係咪真嬲」、「等3點啦,平時5點大家都會見,究竟真嬲定假嬲就聽電台先知」。

艾粒 余迪偉出名貪靚姿整,早前公開紋眼線,更表示不是女士專美!
余迪偉出名貪靚姿整,早前公開紋眼線,更表示不是女士專美!(圖片來源:IG@dikwai)
艾粒 余迪偉除了主持商台電台節目,還有主持ViuTV!
余迪偉除了主持商台電台節目,還有主持ViuTV!(圖片來源:IG@dikwai)

粉絲不滿秒速再開騷:唔好一陣又part 3呀

又難怪網民會質疑是曲線宣傳,艾粒去年10月舉行出道20年演唱會《歌頌生命沿途有你艾與粒激情雙星璀璨二十ICHIBAN 香港之夜》,完騷隨即宣傳翌年2月開part 2《Part2 ! 黃鳳女士XYZ銀河道士大匯演》,相隔不足四個月,今年一月未開賣已宣布加場,當時已有粉絲有微言:「幾時先係最後?買完一次又一次飛」、「唔好隔三個月又開part 3」。

艾粒 艾粒又開騷!
艾粒又開騷!(圖片來源:IG@jimyan)

圖片來源:IG@dikwai、IG@jimyan、IG@donaldtong