肥媽開心與孫女拍片食飯 網民勁讚孫女靚女盡得遺傳

流行娛樂

廣告

肥媽 (Maria Cordero)不時會於YouTube分享生活日常點滴,日前佢英國孫女Soufia回港探望肥媽,飲茶拍片食飯傾吓計。影片可見,肥媽非常開心回港的孫女,2人已經幾年無見,肥媽喺影片不斷大讚孫女!
肥媽
(圖片來源:youtube@肥媽 Maria Cordero)

肥媽大讚孫女好靚:我哋係2姊妹

肥媽日前於YouTube分享咗與英國回港的20歲孫女Soufia的飲茶的影片,指與孫女已經幾年無見,知佢想飲茶即帶去佢,非常疼錫孫女。肥媽喺影片不斷大讚20歲的孫女非常孝順,平日會幫老豆的餐館洗碗,又不斷大讚孫女好靚,又話同孫女係「姊妹」,看出2人感情非常好。唔少網民都留言指孫女好有明星相,盡得肥媽遺傳,可以去選香港小姐「選香港小姐都掂啊,對眼好迷人。」「終於團聚了,替你開心。孫女好可愛呢」「肥媽,你大孫女好靚女」「肥媽,妳的孫女很似妳,開心,漂亮」

肥媽
(圖片來源:youtube@肥媽 Maria Cordero)

強調孫女係中國人

昨日又上傳多一條影片,2人一邊食飯一邊拍片同大家傾吓計,孫女好識講嘢,讚肥媽好有型,肥媽就表示「同孫女出街緊係要有型,唔可以成個師奶咁。」哄得肥媽都非常開心。後來又講到點解一臉西方面孔的孫女識講廣東話,肥媽就表示「孫女點解識講廣東話,佢中國人嚟架嘛」原來孫女喺香港大,讀完中一後才去外國讀書生活。

肥媽
(圖片來源:youtube@肥媽 Maria Cordero)

關鍵詞
肥媽
圖片來源:youtube@肥媽 Maria Cordero資料或影片來源:youtube@肥媽 Maria Cordero