「老古董」美國隊長換iPhone 12唔開心:好想要返部6s!

流行娛樂

廣告

Marvel美國隊長一角深入民心,Chris Evans為電影操練的「大肌肌」都睇到少女們春心蕩漾。而且他在現實生活中確確實實同電影中的設定都好似,是一個熱愛懷緬過去的「老古董」,睇佢用iPhone 6s幾年都知咩料啦!

「老古董」美國隊長換iPhone 12唔開心:好想要返部6s!

Chris Evans在Marvel電影中扮演「美國隊長」一角超過10年,其角色造型深入民心,當Chris Evans出演其他戲時都曾被抱怨摵唔甩「美國隊長味」,不少網民都開玩笑指「連佢叫咩名都唔記得,淨係知道佢係美國隊長」。

美國隊長
(圖片來源:《美國隊長》劇照)

Chris Evans超念舊

擁有「大肌肌」的Chris Evans一直都在用iPhone 6s,其推出年期已經是2015年,至今相隔7年。但Chris Evans一直都沒有轉用其他型號,而是鍾情於呢一部6s上面。不過Chris Evans的6s不敵時代的進步,手機上開始出現種種問題,而應用程式亦開始無法支援該手機型號,最後6s終於「壽終正寢」。他在社交媒體上都po出自己的iPhone 6s,並指:「We had a good run. I’ll miss your home button.」。

美國隊長
(圖片來源:IG@chrisevans)
美國隊長
(圖片來源:IG@chrisevans)
美國隊長
(圖片來源:Twitter@frathousevans)

換iPhone 12唔開心

終於步入新世代的Chris Evans,手機由iPhone 6s轉換成iPhone 12,當然會對「高科技」有所不習慣,就連在接受訪問時都不禁要拎部iPhone 12出嚟抱怨,大呻自己十分想念iPhone 6s,又話自己十分不滿iPhone 12太重。連網民睇完都引唔住笑佢:「拎得起雷神之鎚但拎唔起部iPhone 12?」

美國隊長
(圖片來源:YouTube@Collider Interviews)
美國隊長
(圖片來源:YouTube@Collider Interviews)

不少網民都好想再次一睹美國隊長出現在大銀幕前。目前最有機會再次令美國隊長出現在大銀幕前的就是《秘密入侵》該部影視作品,或者Chris Evans會為此再次客串一下。

睇吓佢點講!

圖片來源:IG@chrisevans,《美國隊長》劇照,Twitter@frathousevans,YouTube@Collider Interviews