給十九歲的我丨莫竣名、林作發文大鬧李慧詩 網民:以為眾人皆醉我獨醒?

流行娛樂

廣告

由張婉婷執導十年的《給十九歲的我》,講述英華女校重建的紀錄片,歷時十年製作,未上畫優先場已取得相當不錯的票房成績。不過公映後卻是非不斷,先傳出其一女主角阿聆從未接受電影被公映,後來「牛下女車神」李慧詩亦發聲,張婉婷被網民大鬧,甚至網民改名「張大盜」,2月2日剛上畫4日宣布暫時公映。雖然普遍知名人士、藝人都支持落畫,不過莫竣名、林作就喺社交平台大鬧李慧詩有問題!
給十九歲的我
(圖片來源:《給十九歲的我》)

給十九歲的我︳「牛下女車神」李慧詩發聲:氣在心頭

對於張婉婷執導的《給十九歲的我》李慧詩於社交平台發聲,指電影中自己的訪問片段係並未經過授權,就連「知會」一聲都無,雖然並無犯法,但認為自己不被受尊重,強調自己唔會睇呢套電影,亦唔鼓勵人睇。

給十九歲的我 「牛下女車神」李慧詩
「牛下女車神」李慧詩(圖片來源:fb@Sarah Lee Wai Sze – 李慧詩)
給十九歲的我 李慧詩發聲控訴張婉婷導演
李慧詩發聲控訴張婉婷導演(圖片來源:fb@Sarah Lee Wai Sze – 李慧詩 )

給十九歲的我︳莫竣名唔撐女車神:電視就得點解電影就唔得?

曾擔任ViuTV《入住請敲門》節目主持莫竣名對於女車神的發聲,就表示不解!莫竣名於ig story轉發張婉婷致歉以及宣布暫停公映的消息,打上「張婉婷導演作為事件嘅高牆已道歉同撤回作品。另一埲高牆又會唔會學習以及效仿?」跟住莫竣名轉發一張有3個保安的相片,問大家佢有冇權限放上ig的public account,似乎有所暗示。接著佢直接放上「牛下女車神」的新聞報導,連環出story問大家「咁電影中加入訪問片段是否不道德」「係咪新聞播就無問題,電影播就有問題?新聞自由>創作自己?」又指「電視(新聞)係涉及商業成份,電影都係,所以分別喺邊?」「電視可以有新聞,電影唔可以?」跟住有網民就反駁莫竣名,指張婉婷扮記者做訪問已經係唔道德,而佢訪問的目的係放喺紀錄片,唔係好似平時咁樣引用新聞報導,莫竣名就回應以佢所知,好多拍攝都係未經批准同埋假扮批准而完成,仲話TVB同Now的新聞稿都唔會一樣啦,反問咩叫「引用新聞」。莫竣名評論今次《給十九歲的我》的事件,張婉婷以及校方最大問題就係強行公映,但係並不明白李慧詩的部份,認為點解電視播就得電影播就唔得,仲舉例,假如有人喺街做訪問,問人聽緊咩歌,然後將整個訪問拍成120分鐘電影版,咁係咪亦等同有問題?

給十九歲的我 曾擔任ViuTV《入住請敲門》節目主持莫竣名
曾擔任ViuTV《入住請敲門》節目主持莫竣名(圖片來源:IG@zeonmzm)
給十九歲的我 莫竣名轉發《給十九歲的我》停播新聞
莫竣名轉發《給十九歲的我》停播新聞(圖片來源:ig@zeonmzm)

莫竣名ig story原文:

給十九歲的我︳林作鬧李慧詩鬧埋主角:假仁假義!

林作指自己忍咗好耐,要憑著良心出嚟評論吓事件,首先鬧主角阿聆有矛盾,學校放就無問題,電影上就唔ok。其次就係李慧詩,指佢假仁假義,訪問內容上電視定電影有咩分別,而且只係得十幾秒的場口,反問「現在叫你表演了嗎?你演戲了嗎?這部電影就是靠你有人看嗎?拿獎是一名為你嗎?」

給十九歲的我 林作鬧李慧詩鬧埋主角的原文
林作鬧李慧詩鬧埋主角的原文(圖片來源:IG@jolamchok)
給十九歲的我 林作ig不斷po出網民支持佢言論的截圖
林作ig不斷po出網民支持佢言論的截圖(圖片來源:IG@jolamchok)

給十九歲的我︳網民大鬧莫竣名、林作:完全不認同

莫竣名、林作的評論被網民大鬧「人地點知你有冇拎段訪問去段章取義,有啲新聞台都做過啦,李慧詩咁鬧有咩問題」「條友又嚟眾人皆醉我獨醒」「新聞駛唔駛買戲飛先睇到?受訪完李慧詩每段新聞有冇錢收?」「莫竣名似係想借機x now 同tvb」「根本唔係邊到播既問題,而係導演冇同李慧詩講過段訪問會用係邊,人哋以為係體育新聞用途先接受訪問」「其實佢知唔知提供新聞報導係免費電視發牌條件,電視新聞唔係商業節目」有網民都表示理解莫竣名的提問「我get到佢其中一個pt,有段新聞片係情人節旺角花墟,記者問受訪者點解買兩紥花,個受訪者問:你仲問,唔比得老婆知架,好明顯受訪者就唔consent片段可以出街,但最後當然照出,然後每年情人節都會有網民翻炒片段黎恥笑受訪者,所以MCM問點解大眾覺得新聞可以咁做,但紀錄片又唔得」。林作的言論被網民指佢出嚟抽水食花生「其實阿聆怕嘅就係會有林作呢啲咁嘅人仆出嚟指指點點」「條友知唔知人地嗰時未成年?」「智障認證」「接受訪問就一定要被放上大銀幕?你既訪問就話廉價,李慧詩的不是。」「Sorry,完全不認同你的觀點」不過都有網民支持佢的言論「講得啱,拍咗咁多年,居然話自己唔同意!真係莫明奇妙!公道啲」「一直就覺得林作係實況中的林涼水」

《給十九歲的我》為何爆發爭議?

《給十九歲的我》於2月2日公映,單靠公映前的優先場,已收超過600萬的票房,但在2月5日晚上爆出受訪者指明反對公映的萬言書⋯⋯詳情請看;IG新紅人「少年光頭Bob」更在戲院追擊張婉婷導演,高呼:「睇乜X嘢十九歲的我啊,我依家先得十四歲咋!」⋯⋯詳情請看

《給十九歲的我》主角們各自有甚麼回應?

《給十九歲的我》其中兩位主角先後接受訪問直指拍攝團隊在製作期間完全不重視受訪者權益,由當初的校園紀錄片變成公開放映,完全不能認同。而今日第三位主角江冰瀅Kate(香港小姐)更⋯⋯詳情請看戲中曾出現過的李慧詩也於社交平台發聲,指電影中自己的訪問片段係並未經過授權,唔鼓勵人睇睇呢套電影,但就被莫竣名及林作發文大鬧「有問題」⋯⋯詳情請看

圖片來源:ig@jolamchok、IG@zeonmzmz、《給十九歲的我》、fb@Sarah Lee Wai Sze - 李慧詩