細細粒Vivian抖音底線無上限?直播自爆震撼三圍數字搵老公

流行娛樂

廣告

無綫藝員陳嘉佳(細細粒Vivian)靠王祖藍拉線北上發展後,拍抖音做食播做到街知巷聞,討得唔少內地網民歡心,人氣急升。近日細細粒經常同唔同的TVB藝人朋友會面拍抖音,如苑瓊丹、梁競徽、阮兆祥等。而同苑瓊丹拍的抖音片中,細細粒突然自爆自己三圍,仲話係個個都知的事?嚇到網民!

細細粒 細細粒早前到日本工作
細細粒早前到日本工作(圖片來源:ig@siupochankakai)
細細粒 細細粒早前肥到夾車門後開始減減佢
細細粒早前肥到夾車門後開始減減佢(圖片來源:抖音@陳嘉佳)

細細粒大爆三圍震撼網民:這組數字是什麼概念

細細粒最近都會聯同不同前TVB藝人一齊拍抖音片。喺一條同苑瓊丹的抖音片中,細細粒指自己香港俾人唱通街搵到錢,所以買咗架車去接苑瓊丹兜風,不過原來係一架電單車,令苑瓊丹卻步,認為好危險,細細粒就叫苑瓊丹攬住佢條腰,就唔危險,苑瓊丹就反問細細粒佢條腰喺邊?細細粒竟然大爆自己3圍,仲話所有人都知佢係53、53同埋53。呢個數字都震驚唔少網民「53是什麼概念?」「真的嗎?是搞笑吧」「535353很有愛」不過有網民就認為細細粒比想像中瘦,又大讚佢真係瘦咗好多「Vivian是不是餓了?」

細細粒 細粒竟然大爆自己3圍,仲話所有人都知
細粒竟然大爆自己3圍,仲話所有人都知(圖片來源:抖音@陳嘉佳)

細細粒想去新西蘭搵老公

細細粒仲準備出發到新西蘭,同阮兆祥拍的抖音中又自爆自己今次去新西蘭係想出pool搵老公,順便做吓牛扒食播,阮兆祥都尷尬祝福佢搵到另一半。早前細細粒已經喺抖音講過自己似乎都有想出pool的心,不過似乎就食播得意,情場仲係失意中。

細細粒
(圖片來源:抖音@陳嘉佳)
細細粒
(圖片來源:抖音@陳嘉佳)
細細粒
(圖片來源:抖音@陳嘉佳)

大讚梁競徽靚仔顧家好男人

除咗阮兆祥、苑瓊丹之外,細細粒仲有同梁競徽拍抖音,經常喺抖音大讚梁競徽靚仔顧家的好男人,搞到網民都問細細粒係咪鍾意呢type?!

細細粒 細細粒經常喺抖音大讚梁競徽靚仔顧家的好男人
細細粒經常喺抖音大讚梁競徽靚仔顧家的好男人(圖片來源:抖音@陳嘉佳)
細細粒
(圖片來源:抖音@陳嘉佳)

細細粒(陳嘉佳Vivian)近況是?

無綫藝員陳嘉佳(細細粒Vivian)靠王祖藍拉線北上發展後,拍抖音做食播做到街知巷聞,討得唔少內地網民歡心,人氣急升。近日細細粒經常同唔同的TVB藝人朋友會面拍抖音…詳情請看

細細粒(陳嘉佳Vivian)的三圍數字有幾震撼?

細細粒最近都會聯同不同前TVB藝人一齊拍抖音片。喺一條同苑瓊丹的抖音片中,細細粒竟然大爆自己3圍,仲話所有人都知佢係53、53同埋53。呢個數字都震驚唔少網民「53是什麼概念?」…詳情請看

圖片來源:抖音@陳嘉佳、ig@siupochankakai