34歲簡淑兒洗衣機廣告慘被恥笑 網民狠批要換人大鬧勁騎呢!

流行娛樂

廣告

現年34歲的簡淑兒(Jessica)自去年6月離巢TVB後,極速過檔香港開電視拍攝節目《離鄉別井的故事》。近日簡淑兒又為洗衣機代言,其廣告更「老是常出現」於港鐵車廂之中播放,被轟好洗腦兼好難頂!?

簡淑兒跳唱sell洗衣機被轟洗腦

廣告中,簡淑兒跳舞加唱歌落足力sell新款洗衣機,十分洗腦係咁重覆「470」,有網民批評歌詞騎呢又唔啱音:「洗乾變死光」、「好煩呀 你個廣告,唔好再播啦。又難聽 又大聲」、「呢首歌d歌詞邊個寫既,甘難聽既,就好似少林功夫醒好好野甘樣」。

簡淑兒 洗衣機 廣告中,簡淑兒跳舞加唱歌落足力sell新款洗衣機,歌詞亦十分洗腦係咁重覆「470」,有網民批評歌詞騎呢又唔啱音
廣告中,簡淑兒跳舞加唱歌落足力sell新款洗衣機,歌詞亦十分洗腦係咁重覆「470」,有網民批評歌詞騎呢又唔啱音(圖片來源:YouTube圖片)

簡淑兒腰果眼不獲討好:個樣發生咩事

另一方面,廣告主角簡淑兒的招牌腰果眼加心形嘴亦不討好。「扮cutie好X嘔心」、「好膠,我講緊塊面」、「個樣發生咩事….」、「選角問題,變成橋本環奈嘅話成件事即刻唔同晒」。

簡淑兒 洗衣機 另一方面,廣告主角簡淑兒的招牌腰果眼加心形嘴亦不討好。
另一方面,廣告主角簡淑兒的招牌腰果眼加心形嘴亦不討好。(圖片來源:YouTube圖片)
簡淑兒 洗衣機
(圖片來源:YouTube圖片)
簡淑兒 洗衣機
(圖片來源:YouTube圖片)
簡淑兒 洗衣機 網民更建議換返日本偶像橋本環奈拍廣告,即刻好好多!
網民更建議換返日本偶像橋本環奈拍廣告,即刻好好多!(圖片來源:[email protected]

網民直指1個地方經常出現

只要演嗰個尷尬,尷尬嘅就係睇嗰個,而呢個廣告好成功將網民洗腦之餘,更有一種說不出的尷尬感覺!有網民更透露其廣告更「老是常出現」在不同港鐵線,「之前觀塘線狂播。煩到嘔!」、「之前東鐵日日播,又難聽又難睇,不停聽到470,但470以外既資訊咩都聽唔到,好耐之後先知係賣洗衣機….」、「呢排搭屯馬線每日都聽到」。

簡淑兒 洗衣機 有網民更透露其廣告更「老是常出現」在不同港鐵線
有網民更透露其廣告更「老是常出現」在不同港鐵線(圖片來源:YouTube圖片)
簡淑兒 洗衣機 有網民反映「呢排搭屯馬線每日都聽到」,睇嚟有機會頂替《屯馬開通真的很興奮》嘅洗腦地位!
有網民反映「呢排搭屯馬線每日都聽到」,睇嚟有機會頂替《屯馬開通真的很興奮》嘅洗腦地位!(圖片來源:TVB)
簡淑兒 洗衣機 有網民更透露其廣告更「老是常出現」在不同港鐵線,「之前觀塘線狂播。煩到嘔!」、「之前東鐵日日播,又難聽又難睇,不停聽到470,但470以外既資訊咩都聽唔到,好耐之後先知係賣洗衣機....」、「呢排搭屯馬線每日都聽到」。
有網民更透露其廣告更「老是常出現」在不同港鐵線,「之前觀塘線狂播。煩到嘔!」、「之前東鐵日日播,又難聽又難睇,不停聽到470,但470以外既資訊咩都聽唔到,好耐之後先知係賣洗衣機….」、「呢排搭屯馬線每日都聽到」。(圖片來源:YouTube圖片)

即刻睇睇片!

圖片來源:YouTube圖片、[email protected]、TVB資料或影片來源:原文刊於東方新地