秀智新劇《安娜》辱華 指中國專造假

流行娛樂

廣告

南韓「國民初戀」秀智主演嘅新劇《安娜》正在熱播中,為韓國平台Coupang Play首部嘅原創劇集,劇集講述秀智飾演出生於鄉村貧窮人家嘅女孩「裕美」,不過靠住大話成功變身成為財閥千金小姐「安娜」,而秀智演技亦都再次受到好評。《安娜》係改編自韓國作家鄭韓雅嘅長篇小說《親密的異邦人》,劇情狗血令到劇集一推出就大受歡迎,不過亦都引起大量爭議,更加捲入辱華風波,令到內地網民憤怒揚言要抵制劇集。

秀智 南韓「國民初戀」秀智主演嘅新劇《安娜》正在熱播中,為韓國平台Coupang Play首部嘅原創劇集,劇集講述秀智飾演出生於鄉村貧窮人家嘅女孩「裕美」,不過靠住大話成功變身成為財閥千金小姐「安娜」,而秀智演技亦都再次受到好評。
南韓「國民初戀」秀智主演嘅新劇《安娜》正在熱播中,為韓國平台Coupang Play首部嘅原創劇集,劇集講述秀智飾演出生於鄉村貧窮人家嘅女孩「裕美」,不過靠住大話成功變身成為財閥千金小姐「安娜」,而秀智演技亦都再次受到好評。(圖片來源:IG@skuukzky)

劇情影射中國製假錶

喺《安娜》第二集播出嘅內容中,秀智將老闆送比佢嘅手錶變賣,但就被店員發現係假貨,直言表示:「你不知道這個牌子很不好嗎?是在中國製造然後運到瑞士只是加個螺絲,假裝是瑞士製造,四、五年前也爆過這是假貨的新聞。」呢一幕即刻觸動大陸網民神經,表示劇集有意抹黑中國,揚言拒看。網民覺得店員嘅一番對話直言中國係製造假貨嘅國家,並反指明明韓國2006年就發生過美藉韓國人仿製瑞士名錶去騙財嘅新聞,到咗韓劇就反指中國先係專造假貨嘅國家。

秀智 第二集呢一幕店員嘅對話直言中國係製造假貨嘅國家,大陸網民表示劇集有意抹黑中國,憤怒揚言要抵制劇集。
第二集呢一幕店員嘅對話直言中國係製造假貨嘅國家,大陸網民表示劇集有意抹黑中國,憤怒揚言要抵制劇集。(圖片來源:微博@腎腎先生)

秀智8集足足換咗150套造型

劇集雖然引嚟唔少嘅爭議,不過秀智喺短短8集就換咗超過150套造型,吸引唔少人觀看,刻畫劇中安娜不惜重本亦都要進入上流社會嘅心態。

秀智 秀智喺短短8集就換咗超過150套造型,吸引唔少人觀看。
秀智喺短短8集就換咗超過150套造型,吸引唔少人觀看。(圖片來源:IG@skuukzky)
秀智 刻畫劇中安娜不惜重本亦都要進入上流社會嘅心態。
刻畫劇中安娜不惜重本亦都要進入上流社會嘅心態。(圖片來源:IG@skuukzky)

圖片來源:IG@skuukzky, 微博@腎腎先生