反擊「瑜伽褲行山不恰當」說法 KOL示範呃like流量密碼(有片)

流行娛樂

廣告

瑜伽褲成為不少女生的衣著日常,近年港人愛行山郊遊打卡,女生著瑜伽褲行山一樣被狠批,行山專家指不恰當,網民更轟港女著瑜伽褲行山現晒形,睇到人好尷尬,瑜伽褲成為箭靶,KOL兼廣告模特兒Vivian肥肥人力數3點大反擊。

瑜伽褲行山現晒形

瑜伽褲屢引起爭議,有網民斥女生著瑜伽褲行山不恰當「唔明點解啲人著瑜伽褲去行山」惹來網上熱討,更數出正確的行山裝束,應該是上衣鬆身、褲不能貼身以及有防UV作用,著長褲長袖衫最標準可防蟲防曬防刮傷。「著唔係問題,下下現晒形、倒晒出黎咁就唔係人人都想睇」、「應該有更加適合行山嘅裝束」、「瑜伽褲太過貼身其實行山真係唔係咁好」。

瑜伽褲 KOL肥肥人本身是一名模特兒,拍過不少廣告!
KOL肥肥人本身是一名模特兒,拍過不少廣告!(圖片來源:YT@艾力Eric影片截圖)
瑜伽褲 係KOL卡姐閨密,不時孖住行山!
係KOL卡姐閨密,不時孖住行山!(圖片來源:IG@fatfatpeoplevivian)

KOL肥肥人白色bra top瑜伽褲行山

Vivian肥肥人力數3點力撐著瑜伽褲行山無問題,十分恰當,近日她在DJ艾力的網上頻道訪問中,以白色bar top及瑜伽褲行山拍片,為瑜伽褲行山被批鬥作出大平反,肥肥人指出行山著得少衫,因為天氣熱,「最主要因為好熱,所以行山會著得少布啲」,她續說:「第二就係因為要打卡影相,所以咪著靚少少打卡。」

瑜伽褲 由艾力操刀,在女神光下拍下肥肥人自然一面!
由艾力操刀,在女神光下拍下肥肥人自然一面!(圖片來源:YT@艾力Eric影片截圖)
瑜伽褲 肥肥人知悉流量密碼,忽然對鏡烏身!
肥肥人知悉流量密碼,忽然對鏡烏身!(圖片來源:YT@艾力Eric影片截圖)
瑜伽褲 又靠近鏡頭單眼送肉嘴!
又靠近鏡頭單眼送肉嘴!(圖片來源:YT@艾力Eric影片截圖)

反擊:你哋用有色眼鏡睇啫!

佢又話:「但就算係性感,係睇下大家嘅標準囉,大家覺得我今日性唔性感(說時把鏡頭對準自己胸部)。」主持艾力表示:「你咁高抄梗係性感啦!」肥肥人即謂:「所以係睇拍攝嘅角度,同埋款式,今日我呢個bra top好正常,都包到咁上!」艾力和應:「我都覺得你今日咁著好正常,唔通行山著潛水衣咩?」肥肥人即表示:「所以咪睇你用咩目光,如果你係用一個有色嘅眼鏡去睇,所有嘢都係有顏色!」艾力指:「係你睇嘅目光色色,唔係個人著得色色!」肥肥人又指唔會著bra去行山,「咁又太誇張,呢啲唔係我朋友,有啲人著運動bra top但前面係挷繩嗰啲,有啲似情趣內衣,嗰啲都唔OK。」

瑜伽褲 主持艾力著長袖衛衣,而肥肥則bra top上陣。
主持艾力著長袖衛衣,而肥肥則bra top上陣。(圖片來源:YT@艾力Eric影片截圖)
瑜伽褲 忽然高抄角頭對準自己胸部及下身,問大家自己性唔性感!
忽然高抄角頭對準自己胸部及下身,問大家自己性唔性感!(圖片來源:YT@艾力Eric影片截圖)

與網民掀罵戰

肥肥人此片一出,有網民抨擊她「自暴其短,條腰成舊肥肉凸咗出嚟,點解著成咁?搏乜?身材又唔係好,上下身都咁貼,真係唔明?去行山嘅衣著唔係應該舒舒服服,著番啲適合嘅衫褲嘅咩?佢知唔知乜嘢叫做獻醜不如藏拙呀?」主持艾力為肥肥人護航:「其實自己著得舒服自在又唔影響到人,又有咩問題呢?」該網民不忿再留言:「就係因為佢咁著睇到我好唔舒服!我同啲同事行咗咁多次山都未見過有人咁著架!咁點解佢唔著3點色泳衣去行山啫?做乜嘢運動就要著番適當嘅衫褲,呢樣嘢係common sense 係架!」更叫艾力唔好再回覆佢因為艾力唔中肯,艾力禮貌回覆:「你唔舒服人哋就唔可以咁著,咁呢個世界就要為你而轉㗎啦喎!」

瑜伽褲 肥肥人出道後拍過不少廣告,同時是一名KOL不時拍片,她即時示範呃like甫士,包括烏身晒線、扭腰晒籮及伸手露腰。
肥肥人出道後拍過不少廣告,同時是一名KOL不時拍片,她即時示範呃like甫士,包括烏身晒線、扭腰晒籮及伸手露腰。(圖片來源:YT@艾力Eric影片截圖)
瑜伽褲
(圖片來源:YT@艾力Eric影片截圖)

圖片來源:YT@艾力Eric影片截圖、IG@fatfatpeoplevivian資料或影片來源:YT@艾力Eric