才子王貽興轉行做風水大師 出post怒斥被傳媒抹黑

流行娛樂

廣告

46歲的王貽興,向來被封圈中靚仔才子,當年高考成績有3A,讀緊中大中文系期間,已經獲得文學獎,相當有料。後尾王貽興憑藉TVB主持節目《最緊要正字》成功上位,但2007年主持節目《謎》時,因演技太作狀慘遭網民恥笑,並冠以其「作狀王—貽興」稱號。不過近日就好似轉行做風水大師!

自王貽興在2020年參演ViuTV劇集《黑巿》後,鮮有亮相幕前,近日有眼利網民發現佢不時分享對紫微斗數嘅心得,先知王貽興疑由作家轉行教風水。

王貽興曾累無綫慘收多宗投訴,收視也不屬理想!
王貽興曾累無綫慘收多宗投訴,收視也不屬理想!(圖片來源:IG@ongyihing)
王貽興參演ViuTV劇集《黑巿》後,鮮有亮相幕前!
王貽興參演ViuTV劇集《黑巿》後,鮮有亮相幕前!(圖片來源:IG@ongyihing)

王貽興發文怒斥媒體 指報導其教風水嘅資訊不盡不實

多間媒體都有報導王貽興轉教紫微斗數嘅資訊,但似乎王貽興就唔太滿意媒體報導,IG發帖斥傳媒:「報導同討論區入面總有不盡不實嘅地方,我都懶得去澄清。是鬼但啦,如果踩完我貶低完我你會開心啲嘅,我咪當豪畀你,當氹人開心做功德囉!但求佢地用果張相唔太醜,都當自己賺咗架啦!」

王貽興有火!
王貽興有火!(圖片來源:IG@ongyihing)

王貽興Facebook頻密分享紫微斗數 緊貼時事「抽水」

睇返王貽興嘅Facebook,每個帖文都講緊紫微斗數,但王貽興絕對唔係吹水,佢經常結合香港熱門事件講述學算命嘅重要性,例如近日《給十九歲的我》嘅羅生門事件,王貽興謂:「今年係太陰化科,大家要小心女人,會有好多女人嘅紛爭同問題,呢單女校風雲被拍攝嘅學生、導演同校長又係女人,跟住又有個女人響街度賣身葬父,周圍啲人都響度講緊,嚟緊仲有咩女人嘢會爆發㗎,各位真係要做定心理準備。」

王貽興經常「貼地」宣傳。
王貽興經常「貼地」宣傳。(圖片來源:IG@ongyihing)

王貽興開班授紫微斗數狂賺兩堂盛惠兩千多元

王貽興Facebook帖文常分享紫微斗數,原來帖文最後會附上自己擔任導師嘅紫微斗數班資料。資料可見,王貽興一個月約開兩班、一班約15人,兩堂合共五小時,盛惠加埋收費$2,380。按此推算,假若王貽興紫微斗數班嘅報名人數爆滿,王貽興將賺逾七萬元嘅學費,認真唔惹少!

王貽興有望賺逾七萬元嘅學費。
王貽興有望賺逾七萬元嘅學費。(圖片來源:FB@王貽興)

網民感歎香港地才子難做 婉惜王貽興才華被埋沒

王貽興向來被封「才子」,網民眼見才子都要轉行教風水搵兩餐,難免瘋狂討論:「係香港做作家等乞食啦,不過估唔到會轉變咁大」,不過亦有網民為王貽興平反,表示於香港中文大學新亞書院中文系畢業,學習風水學有一定的優勢:「讀中文系教風水,嗡一啲其他風水佬唔識既中文,顯得你高幾班」、「講真係有優勢,學風水要睇好多古典」。

王貽興 網民眼見才子都要轉行教風水搵兩餐,自然感惋惜。
網民眼見才子都要轉行教風水搵兩餐,自然感惋惜。(圖片來源:IG@ongyihing)
王貽興甚有才華。
王貽興甚有才華。(圖片來源:IG@ongyihing)

王貽興為人敢言 曾出言翻曾志偉舊帳

曾志偉回巢無綫出任副總經理兼行政委員會特別顧問,意氣風發狂踩ViuTV,搞完個《開心大綜藝》首播又自high,覺得自己好威威,不過就被ViuTV的193反寸個台係畀老人家睇,曾志偉未有公開回應,而曾為無綫做主持的王貽興就湊熱鬧,轉載了一篇關於曾志偉飲醉酒話TVB是弱台的舊報道,並撰寫了一篇長文,內容大意是插獎門人過晒氣唔識與時並進,王貽興更大膽指曾志偉有預言能力,暗寸TVB是弱智台,用詞極度不留情面。

王貽興抽水暗寸老狗阻住地球轉 重溫曾志偉發酒癲:「TVB係弱台!」潛入荷李活巨星飯局、隊完丹爺隊娜姐
(圖片來源:FB@王貽興)
王貽興 曾志偉
王貽興完全唔畀面,暗寸曾志偉是老狗及米奇,仲話佢阻住地球轉。(圖片來源:FB@王貽興)
王貽興 08年,王貽興與吳君如及阮子健主持叱吒903節目《嘩嘩嘩打到嚟!2008》,曾志偉曾上節目做嘉賓。
08年,王貽興與吳君如及阮子健主持叱吒903節目《嘩嘩嘩打到嚟!2008》,曾志偉曾上節目做嘉賓。(圖片來源:新傳媒照片庫)

王貽興稱忠於文化藝術或深度信息 主動與無綫提前解約

王貽興當年為無綫主持電視節目《最緊要正字》上位,07年正式簽約無綫成為旗下藝員,主持多個節目《一網打盡》、《謎》、《最緊要進步》,16年他在訪問中自爆已和無綫提前解約,據知是因為他對無綫的山頭文化及制度不滿,當時他透露只對文化藝術或發放深度信息的節目有興趣,不希望做那些沒有意義又「老憑」的節目,更發覺到香港的電視圈生態非常有問題,可見王貽興對無綫早已諸多不滿。

王貽興 曾志偉
王貽興當年與徐淑敏一齊主持《最緊要正字》而為人熟識。(圖片來源:資料圖片)
王貽興 曾志偉
王貽興親自回應網民的留言。(圖片來源:FB@王貽興)
王貽興抽水暗寸老狗阻住地球轉 重溫曾志偉發酒癲:「TVB係弱台!」潛入荷李活巨星飯局、隊完丹爺隊娜姐
(圖片來源:FB@王貽興)
王貽興 曾志偉
不少網民都好認同王貽興對獎門人的睇法。(圖片來源:FB@王貽興)

撰文:東方新地圖片來源:IG@ongyihing、FB@王貽興、新傳媒照片庫資料或影片來源:原文刊於東方新地